Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Likovnost

René Magritte, Retrospektiva, Jeu de Paume, Pariz, 11. veljače-9. lipnja 2003.
Magritte je i po petnaest puta slikao istu temu, ali uvijek različito, slično glazbeniku koji svaki put nudi novu interpretaciju

LIKOVNI GLOBUS

Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu
Za naše društvo nije tragedija toliko nezaposlenost, koliko ignorancija i neulaganje u one koji su jedini obrazovani i ohrabreni vući naprijed po europskim kriterijima. Osim ohrabrivanja kreativnosti, smisao je Akademije u njihovu prepoznavanju i davanju preporuke društvu da se za njih pobrine, ...

Izložba Toulouse-Lautrec. Cjelokupni grafički opus. Zbirka Gerstenberg, Leopold Museum, Beč, 11. travnja-31. kolovoza 2003.
Bečki Muzej Leopold u svojim podrumskim prostorijama ugošćuje tri stotine i pedeset litografija, od čega dvadeset i osam plakata iz spomenute zbirke. U vrlo pariškom, za potrebe izložbe sagrađenom ambijentu u kojem prevladava crveni baršun, izložen je veći broj pripremnih radova za ...

Izložba Nevena Bilića, Salon Galerije Karas, svibanj 2003.
Brojnost i raznolikost u tekstovima spomenutih likovnih inačica — u doista iznenađujućem rasponu od arte povera do primarne i analitičke umjetnosti — svjedoči, osim o maštovitosti pojedinih tumača, i o doista nepobitnoj odlici ponajboljih Bilićevih ostvarenja — jednostavnosti likovnih rješenja i složenosti ...

Izložba Zlatana Vrkljana, Gliptoteka, Zagreb, do 1. lipnja 2003.
Gotovo kontemplativan efekt slike nastaje upravo kao rezultat premazivanja platna voskom. Transparentnost voska na slikarskim djelima — koja s obzirom na način tretiranja plohe isključuju i najmanju aluziju na treću dimenziju — dočarava tu, prema prvoj pretpostavci, zanijekanu dubinu

Vatroslav Kuliš, Riffovi, ciklus slika 2002–03, Umjetnički paviljon u Zagrebu, svibanj 2003.
Apstrahirajući predmetnost u korist autonomije crte i oblika, mrlje i kromatskog akcenta, Kuliš se nije sasvim odrekao stanovite referencijalnosti. Planovi, slojevi, vertikalne razine kadrova najčešće ipak upućuju na odnos mora i neba, s valovljem u sredini

Nevenka Arbanas i Maja S. Franković, Knjiga u slici, Zagreb, Nacionalna i sveučilišna knjižnica, 24. travnja–23. svibnja 2003.
Pogledamo li zajedničku mapu Vatromet/Fireworks, vidimo kako se razlika u umjetničkom mentalitetu smanjila i kako je tekao njihov grafički eksperiment. Od linije k boji
241 - 29. svibnja 2003. | Arhiva