Navigacija
					Matica hrvatska
					
					Izdavaštvo
					
					Zbivanja
					
					EU Projekt
					
					
					
					
					
					
    
                 
             
            
	
	
	
	
	
	Likovnost
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		René Magritte, Retrospektiva, Jeu de Paume, Pariz, 11. veljače-9. lipnja 2003.
		
		
		Magritte je i po petnaest puta slikao istu temu, ali uvijek različito, slično glazbeniku koji svaki put nudi novu interpretaciju
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		LIKOVNI GLOBUS
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu
		
		
		Za naše društvo nije tragedija toliko nezaposlenost, koliko ignorancija i neulaganje u one koji su jedini obrazovani i ohrabreni vući naprijed po europskim kriterijima. Osim ohrabrivanja kreativnosti, smisao je Akademije u njihovu prepoznavanju i davanju preporuke društvu da se za njih pobrine, ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Izložba Toulouse-Lautrec. Cjelokupni grafički opus. Zbirka Gerstenberg, Leopold Museum, Beč, 11. travnja-31. kolovoza 2003.
		
		
		Bečki Muzej Leopold u svojim podrumskim prostorijama ugošćuje tri stotine i pedeset litografija, od čega dvadeset i osam plakata iz spomenute zbirke. U vrlo pariškom, za potrebe izložbe sagrađenom ambijentu u kojem prevladava crveni baršun, izložen je veći broj pripremnih radova za ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Izložba Nevena Bilića, Salon Galerije Karas, svibanj 2003.
		
		
		Brojnost i raznolikost u tekstovima spomenutih likovnih inačica — u doista iznenađujućem rasponu od arte povera do primarne i analitičke umjetnosti — svjedoči, osim o maštovitosti pojedinih tumača, i o doista nepobitnoj odlici ponajboljih Bilićevih ostvarenja — jednostavnosti likovnih rješenja i složenosti ...
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Izložba Zlatana Vrkljana, Gliptoteka, Zagreb, do 1. lipnja 2003.
		
		
		Gotovo kontemplativan efekt slike nastaje upravo kao rezultat premazivanja platna voskom. Transparentnost voska na slikarskim djelima — koja s obzirom na način tretiranja plohe isključuju i najmanju aluziju na treću dimenziju — dočarava tu, prema prvoj pretpostavci, zanijekanu dubinu
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Vatroslav Kuliš, Riffovi, ciklus slika 2002–03, Umjetnički paviljon u Zagrebu, svibanj 2003.
		
		
		Apstrahirajući predmetnost u korist autonomije crte i oblika, mrlje i kromatskog akcenta, Kuliš se nije sasvim odrekao stanovite referencijalnosti. Planovi, slojevi, vertikalne razine kadrova najčešće ipak upućuju na odnos mora i neba, s valovljem u sredini
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Nevenka Arbanas i Maja S. Franković, Knjiga u slici, Zagreb, Nacionalna i sveučilišna knjižnica, 24. travnja–23. svibnja 2003.
		
		
		Pogledamo li zajedničku mapu Vatromet/Fireworks, vidimo kako se razlika u umjetničkom mentalitetu smanjila i kako je tekao njihov grafički eksperiment. Od linije k boji
	 
	
	
	
 
            
	
				
	
	 
 
	
	
	241 - 29. svibnja 2003. | Arhiva