Vijenac 228

Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

Upamtite: Ditjakovski!

GKM Split: David Mamet, Dionice, obveznice, umjetnine, nekretnine, red. Goran Golovko

Za krivu publiku

Preživi li ova predstava susret sa ciljanom studentskom publikom, bit će to prije svega zbog nekoliko odličnih glumačkih kreacija i vrlo visoka prosjeka čitavog ansambla

U povodu 110. godišnjice rođenja Tita Strozzija i 120. godišnjice rođenja Maje Strozzi-Pečić

Stoljeće jedne dinastije

Iako su Strozzijevi dali neizbrisiv pečat hrvatskoj kulturi, teško se oteti dojmu da se danas u našoj javnosti izvan usko stručnih krugova o njima malo zna i da se njihovo djelovanje ni približno nije obilježilo na način primjeren njihovu značenju niti imalo ...

Teatar &TD, David Ives, Je li tko za seks?, red. Mario Kovač

Pjev ukrućenog leša

NP Tuzla: Ingmar Bergman, Prizori iz bračnog života, red. Morana Foretić

Krhkost ljubavne moći

Da danas i bračni odnosi funkcioniraju na virtualitetima, redateljica je uspjela prikazati minimalističkom aparaturom, ne iznevjerivši Bergmanov osjećaj za psihološku analizu

Buje: Giacomo Carbone, Regine, red. Nino Mangano

Pepeljuga u bordelu

I sama je Cerentola (Pepeljuga) itekako obilježena zlom stranom, a njezine polusestre u takvoj konstelaciji ne čine se više onoliko zle kao u bajci

HNK Split: Vlaho Stulli, Kate Kapuralica oliti Kate Šigureca, red. Ivica Boban

Nesiguran korak

Kad je sve dopušteno i kad dramaturgija i ritam predstave nisu u središtu, onda se u pozadini mogu prikazivati i videoinserti

Vijenac 228

228 - 28. studenoga 2002. | Arhiva

Klikni za povratak