Vijenac 210

Kazalište

Moć iluzije

Pero Kvrgić: STILSKE VJEŽBE

Moć iluzije

Čitajući knjigu znamenita neurologa identiteta Olivera Sachsa Čovjek koji je ženu zamijenio šeširom

Tragedija jedne predstave

Gostovanje beogradskog Zvezdara Teatra u Zagrebu: Lari Tompson — tragedija jedne mladosti, Dušan Kovačević

Tragedija jedne predstave

Lari Tompson iskorak je iz uobičajenog Kovačevićevog modela u zahtjevniju konstrukciju koja je pokušala zahvatiti i previše tematskih polja, pa je rezultat predstava raspršene strukture, koja je puno htjela reći ali je na kraju malo rekla

Ugodno iznenađenje

HNK Split i kazalište Vitra: Oprosti Stipe, Ilija Zovko

Ugodno iznenađenje

Oprosti Stipe dobar je primjer scenske skromnosti i reduciranosti koji pogađa u bit kazališta i nedvojbeno predstava čije će se izvedbe brojiti u stotinama

Drama mentaliteta

HNK Split: Nosi nas rijeka, Elvis Bošnjak

Drama mentaliteta

Mladi dramatičar nema razloga za nezadovoljstvo prvim scenskim čitanjem svoga teksta, štoviše, redateljica i glumci učinili su ga rijetkim sretnikom među domaćim piscima

Kišobran u kazalištu

KAZALIŠNI GLOBUS

Kišobran u kazalištu

U oproštajnoj režiji u Almeidi, kazalištu koje je s uspjehom godinama vodio, Jonathan Kent ostao je vjeran samom sebi, vlastitim pravilima da kazalište mora izazvati i uzbuditi.

Samo da je kraće

Teatar &td, Zagreb: Proljetno buđenje, Peter Wedekind

Samo da je kraće

Ono na čemu počiva cijela frojdistička psihološka teorija Wedekind je pretočio u dramu snažnih fragmenata u kojoj se neprestano sudaraju naponske silnice erosa i thanatosa

Mrtvilo i beznađe

HNK Varaždin: Don Juan se vraća iz rata, Ödön von Horvath

Mrtvilo i beznađe

Kraj varaždinskih kazališnih premijera? U varaždinskoj predstavi redatelj Želimir Mesarić tempo je umrtvio u potpunosti, pa beznađe koje okružuje Don Juana i ženski glumački ansambl, prelazi kazališnu rampu — dijalozi su rasjeckani i znakoviti, likovi pužu uz i niz kosinu, a nepuni ...

Crnohumorni odjek ludila

Zagrebačko kazalište mladih, Zaštićena zona, Damir Šodan

Crnohumorni odjek ludila

Komad povlači crtu između zdravih ili, još gore rečeno, normalnih, i onih koji to nisu, dakle između onih koji ne previše mirno žive u vlastitoj iluziji i onih koji vlastite iluzije nastoje, perom i mačem, nametnuti ostalima

Vijenac 210

210 - 21. ožujka 2002. | Arhiva

Klikni za povratak