Vijenac 192

Naslovnica

Arhitektura koja mijenja sudbinu grada

Retrospektivna izložba Frank Gehry, Architect u njujorškom Guggenheimovu muzeju

Arhitektura koja mijenja sudbinu grada

Iako Gehryjev uspjeh mnogi cinično pripisuju tipično američkoj površnoj spektakularnosti, iza zavodljive pojavnosti nalazi se snažna volja za promjenom ustaljenih konvencija i infantilna znatiželja u stalnu traganju za novim, kao i strpljivi mukotrpni rad kojim još do pojedinosti kontrolira proces dizajna svakoga ...

Što je nama Pula?

Tomislav Kurelec: FILMSKA KRONIKA

Što je nama Pula?

Takvo zrcalo može biti poticajni korektiv, a i pružiti gledateljski užitak

Pulu u ruke filmašima

Razgovor: Dalibor Matanić

Pulu u ruke filmašima

Politiku u svakom smislu treba odmaknuti od festivala i prepustiti ga onima koji se bave filmom i sponzorima koji su voljni poduprijeti takvu manifestaciju

Nikad za svakoga

15. Eurokaz — festival novog kazališta

Nikad za svakoga

Eurokaz je uspio pokazati i vlastitu povijest i sve ono što je ta povijest centripetalno upila i na kraju donijela Zagrebu, nekoliko svjetskih produkcija, nekoliko podgrijanih koncepata i nekoliko vlastitih starih prijatelja

Za Vukovar samo najbolje

Izložba U susret vukovarskom salonu, 27. svibnja-31. kolovoza 2001, Vukovar

Za Vukovar samo najbolje

Autor koncepcije prve uvodne izložbe akademski je slikar Dubravko Adamović, čija je namjera na budućim vukovarskim salonima predstavljati reprezentativno recentno hrvatsko likovno stvaralaštvo.

Uvođenje urbanističkog reda

Razgovor: Božo Kovačević, ministar zaštite okoliša i prostornog uređenja

Uvođenje urbanističkog reda

Nakon objavljivanja podataka o građevinama za tržište koje su izgrađene bez građevinske dozvole, ljudi su počeli paziti gdje će kupovati stanove i poslovne prostore.

Šest plodnih godina

Razgovor: Wolfgang Eschker, direktor zagrebačkog Goethe-Instituta

Šest plodnih godina

Moja je želja uvijek bila organizirati manifestacije koje će dokazati da je Hrvatska srednjoeuropska zemlja i da pripada tom zajedničkom podneblju.

Non vitae, sed disciplinae imaginationis

Ivan Slamnig (1930-2001)

Non vitae, sed disciplinae imaginationis

Samo dio Slamnigova filološkog genija utkan je u prepjeve i prijevode, u analize i interpretacije, u studije i antologije.

Vijenac 192

192 - 12. srpnja 2001. | Arhiva

Klikni za povratak