Vijenac 541

Kazalište

Anatema kao kriterij za kazališni tron

Andrija Tunjić

Povodom autorskog projekta Olivera Frljića i Marina Blaževića Hrvatsko glumište

Anatema kao kriterij za kazališni tron

Najveći problem autora Trilogije o hrvatskom fašizmu u njihovu je autizmu. Oni problem hrvatskoga kazališta ne vide kao mjesto dijaloga, nego kao prostor iz kojega autoritarno mogu nametnuti monolog i traže da im se za tu vrst totalitarizma aplaudira

Po rubu komičnoga i tragičnoga

Andrija Tunjić

Slavko Kolar, Svoga tela gospodar, red. Georgij Paro, HNK Varaždin

Po rubu komičnoga i tragičnoga

Neprilagođenost ciljanoj publici

Igor Tretinjak

Charles Perrault, Pepeljuga, red. Jakov Sedlar, Gradsko kazalište Trešnja

Neprilagođenost ciljanoj publici

Odličan dijalog s Krležom

Igor Tretinjak

Miroslav Krleža, Kristofor Kolumbo, red. Rene Medvešek, Zagrebačko kazalište mladih

Odličan dijalog s Krležom

Rod i narod u muževnom žanru

Marina Protrka Štimec

Povijest hrvatske književnosti: Natka Badurina, Utvara kletve

Rod i narod u muževnom žanru

Natka Badurina potvrđuje da je moguće napisati teorijski fundiranu knjigu u kojoj ni književnosti ni teoriji neće biti tijesno (a ni pusto)

Duhovito poigravanje kanonom

Andrija Tunjić

Ana Prolić, Hamletova istina, red. Dražen Ferenčina, Kazalište lutaka Zadar

Duhovito poigravanje kanonom

Angažman u zabavljačkoj ambalaži

Vlatko Perković

Roland Schimmelpfennig, Zlatni zmaj, red. Ivan Plazibat, Drama HNK-a Split, Scena 55

Angažman u zabavljačkoj ambalaži

Jasen Boko

KAZALIŠNI GLOBUS

Vijenac 541

541 - 27. studenoga 2014. | Arhiva

Klikni za povratak