Navigacija
					Matica hrvatska
					
					Izdavaštvo
					
					Zbivanja
					
					EU Projekt
					
					
					
					
					
					
    
                 
             
            
	
	
	
	
	
	Kazalište
	
	
	
		
		
		
		
		
		
		Drama HNK SPLIT: Eugene Ionesco, Ćelava pjevačica, red. Aleksandar Ogarjov
		
		
		Svaka je scena bila režirana tako da je svaki njezin stavak promatran iz drugoga kuta gledanja, što je rezultiralo obiljem zanimljivih situacija, koje su predstavu uznosile do rijetko viđanih kazališnih uzleta
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		TEATROSKOP
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Zagrebačko kazalište mladih: Ivana Sajko, Arhetip: Medeja / Žena-bomba / Europa, dramska trilogija, red. Ivana Sajko, Dora Ruždjak-Podolski, Franka Perković
		
		
		Uza sve napore redateljica (uza samu autoricu, Dore Ruždjak-Podolski i, najuspjelije, Franke Perković), u svemu tome (gotovo) ničega dramskog nema: Ivanu Sajko čitali bismo, ne bismo za njom hodali, ni podrumom, ni vlažnim i prašnim hodnicima, ni scenom
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Kazalište Mala scena, Zagreb: Kristo Šagor, Zabranjeno za mlađe od 16, red. Ivica Šimić
		
		
		Izvedbeno, predstava zadržava oštrinu izvornika, ali mjestimično pati i od uobičajene ekspresivne banalnosti
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Kazalište Trešnja: Mary Shelley, Frankenstein, dramatizacija, adaptacija i režija Saša Anočić
		
		
		Unatoč neujednačenosti i razvučenosti, kao i prekomjernoj uporabi mraka, simpatije za predstavu sačuvat će i uvećati u prvom redu pojava i gluma središnjega junaka, čudovišta smiješna lika, kako ga s preciznom dozom humora i poticaja na sućut majstorski ostvaruje Vili Matula
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Dramsko kazalište Gavella Zagreb: Janusz Glowacki, Četvrta sestra, red. Samo M. Strelec
		
		
		Četvrta sestra daleko je ispod razine na kojoj se rastvaranje i ogoljavanje kazališne iluzije smije događati
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		KAZALIŠNI GLOBUS
		
		
		
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		Hrvatska kazališna kuća Zadar: Priče iz 1001 noći, red. Ivan Leo Lemo
		
		
		Dodvoravanje masama mainstreamom i populističkom vizijom književnih djela otkriva klasičnu boljku institucionalnoga kazališta — gubljenje svježine i oštrine predloška u prevelikoj stilizaciji
	 
	
	
		
		
		
		
		
		
		7. Naj, naj, naj festival u Gradskome kazalištu Žar ptica, ZAGREB, 10 – 15. travnja, 2007.
		
		
		Perô ili tajne noći, ljubavna priča Michela Tourniera oblikovana u nizozemskome Speeltheateru iz Edama, bila je najbolja predstava festivala u cjelini — sklad između redateljskoga, glumačkog, likovnog, i glazbenog segmenta očarao je
	 
	
	
	
 
            
	
				
	
	 
 
	
	
	343 - 26. travnja 2007. | Arhiva