Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film

FILMSKA ČETVRT

Poseidon, red. Wolfgang Petersen
Osim što pustolovinu svodi na puko nizanje fizičkih prepreka, poduprtih digitalnim efektima, Poseidon posvuda žonglira površnom motivacijom postupaka i stanja likova, uzaludno pokušavajući izmamiti empatiju prigodom svakog novog utapljanja, nestajanja ili utješna zagrljaja u utrobi broda

WAITING..., RED. ROB McKITTRICK
Komedija bez dlake na jeziku debitanta Roba McKittricka odlasku u restoran daje posve novo značenje...
Kino Tuškanac
Zbog autorova plošnog (mahom ilustracijskog) pristupa u karakterizaciji povijesno jedinstvena lika Ivana Luda još jednom izgubila šansu da se oslobodi zlokobna nadimka!

BIJELI MASAI (Die Weisse Massai), red. Hermine Huntgeburth
Bijeli Masai nije u potpunosti uspio film, jer mu nedostaje više određenosti u završnom profiliranju priče, no promišljeno je to i vrijedno ostvarenje u kojem u zamalo svakoj sceni i sekvenci možemo iščitati i simboličko značenje

MEĐUNARODNI PROGRAM PULSKOGA FILMSKOG FESTIVALA
Uz Luthardta i Kaurismakija ovogodišnje pulske vrhunce čine veličanstveni 3–Iron Kima Ki–duka i Hillcoatov divlji i iskonski vestern The Proposition, koji će ostati upamćen po brutalnom i nježnom Dannyju Hustonu, ali i čudesnom Johnu Hurtu

Dobro uštimani mrtvaci, red. Benjamin Filipović

FELJTON: HRVATSKI FILMSKI REDATELJI: Šime Šimatović
Akademski esteticizam što ga je Šimatović pokazao u Pustolovu pred vratima, nažalost posljednjem svom filmu, svjedoči o rasponu filmske tradicije koja se proteže od Koncerta do Glembajevih, tradicije koja je danas pomalo zapostavljena i, umjesto da označi početak kontinuirane redateljske karijere, bila ...
323 - 20. srpnja 2006. | Arhiva