Vijenac 290

Likovnost

LIKOVNI GLOBUS

Izložbe

Piceljeva umjetnost

CJELOVITO, ISCRPNO, ZANIMLJIVO

Izložba: Grafika u Italiji u 16. i 17. stoljeću, Kabinet grafike HAZU, Zagreb, ožujak-travanj 2005.

CJELOVITO, ISCRPNO, ZANIMLJIVO

Činjenica je da se čak i stručnjaci najslabije snalaze u tom mediju, za razliku od slikarskog i kiparskog, pa često uopće ne razlikuju crtež od grafike, a da o poznavanju tehnika i ne govorimo. Sam će katalog poslužiti kao odličan udžbenik za ...

Izložba Ravenski antički mozaici, Arheološki muzej, Zagreb, 15. veljače - 4. travnja 2005.

BOGATA OSTAVŠTINA RAVENNE

Zagrebački Arheološki muzej nastavlja s intenzivnom izložbenom djelatnošću, pa se u njemu, uz stalni postav, trenutno mogu pogledati i dvije gostujuće izložbe, ona Muzeja Slavonije iz Osijeka Grčki, grčko-kolonijalni i keltski novac te Ravenski antički mozaici, postavljena u suradnji muzeja i Talijanskog ...

VESELA POSTAPOKALIPTIČNOST

Gojislav Kalapač - Goja, Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb, 17. ožujka - 10. travnja 2005.

VESELA POSTAPOKALIPTIČNOST

Riječ je o slikama, skulpturama i asamblažima živih, agresivnih boja i vesela, postapokaliptičnog ugođaja, u kojima su prepoznatljivi detalji artificijelnog i prirodnog svijeta kombinirani s dekorativnim uzorcima, paternima, i dovedeni u neobične, nadrealne odnose. Osobito su zanimljivi asamblaži, u kojima je očit ...

SASVIM OSOBNA ARKADIJA

RETROSPEKTIVA GABRIJEL JURKIĆ - OD SECESIJE DO IMPRESIJE, GALERIJA KLOVIĆEVI DVORI, ZAGREB, 2. OŽUJKA - 17. TRAVNJA 2005.

SASVIM OSOBNA ARKADIJA

Ova je izložba potreban i dobrodošao korak u afirmaciji nebučna, produhovljena talenta kojega će njegov zavičaj - njegova arkadija blagosloviti i prokleti nadahnućem i svojim položajem na rubu svijeta. A tu je njegovu, sasvim osobnu, arkadiju činilo sve ono što je slikarevu ...

STRATEGIJE KOPIRANJA

Kristina Lenard & Michael Johansson, Copycat, Galerija PM / Dom hrvatskih likovnih umjetnika, 22. veljače - 2. ožujka 2005.

STRATEGIJE KOPIRANJA

Većinom je sličnost vizualna, kopira se motiv i/ili kompozicija slike, ali ponekad se reproducira ideja i sličnost se ostvaruje na asocijativnoj razini. U nekim slučajevima kopija je napravljena fotomontažom. Sredstvo je digitalna kamera i računalni program Photoshop. Na taj se način reproduciraju ...

BLAGOST I TOPLINA

OTKRIĆE NEPOZNATOG RELJEFA BOGORODICE S DJETETOM HRVATSKOG RENESANSNOG MAJSTORA IVANA DUKNOVIĆA

BLAGOST I TOPLINA

Ako ovaj reljef usporedimo s reljefom istog motiva koji se nalazi u Museo Civico u Padovi i prihvatimo njegovu atribuciju kao djelo Ivana Duknovića, onda je i reljef u Galeriji Katz zasigurno djelo istog majstora, premda ne i iz istog razdoblja

Vijenac 290

290 - 14. travnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak