Vijenac 226

Kazalište

Urbanitetni luzer

KUFER, Tvornica Jedinstvo: David Ives, Karlovac — (k)raj na Zemlji

Urbanitetni luzer

Potencijalni hit spreman za gostovanje po klubovima ili komornim scenama domaćih kazališta, čime bi se barem donekle poništilo učinke urbicida kojem, paradoksalno, duguje prvobitnu ideju

Teatar &TD i Teatar Rugatino: Janusz Glowacki, Antigona u New Yorku, red. Joško Juvančić

Ironični sudari

Stalnim obraćanjem publici Juvančić policajca postavlja kao dramaturšku funkciju legalističke represije i poentira dramu njegovim neprestanim suhim navodima zakona

Ugođaj prije svega

HNK Osijek: A. P. Čehov, Ujak Vanja, red. Petar Veček

Ugođaj prije svega

Glumci su se uglavnom uspjeli izvući iz kalupa u kojem obično realiziraju sve dodijeljene im uloge, doimati se svježe i ostvariti dojmljivu kazališnu predstavu

Smijeh kao društvena potreba

GK Komedija, Francis Veber, Budala za večeru, red. Jirí Menzel

Smijeh kao društvena potreba

Damira Lončara u ponavljanju izvrsne uloge iz Bube u uhu sprečava zadanost lika, točnije izdavačev heksenšus, a Igora Mešina zaustavlja sama uloga budale, koju su i on i redatelj očito shvatili kao zbroj stereotipa bez imalo osobnosti

Neodoljiva Glenn Close

KAZALIŠNI GLOBUS

Neodoljiva Glenn Close

Vijenac 226

226 - 31. listopada 2002. | Arhiva

Klikni za povratak