Vijenac 225

Likovnost

Svjetlost mora, sloboda umjetnika

Riječ na otvaranju izložbe Vatroslava Kuliša u Galeriji Tvornice duhana Rovinj

Svjetlost mora, sloboda umjetnika

U Metamorfozama mora, ciklusu izloženom u ovoj prilici, reklo bi se — slijedeći autora — more je doživjelo, pa i preživjelo, svoje mijene. More? Kad bismo htjeli biti posve precizni rekli bismo da je val metamorfozirao. Val je ona jedinica mora od ...

Vrč i pečatnjak

Vijenac za baštinu

Vrč i pečatnjak

Dragocjenosti i umjetnine u oporuci trogirskoga biskupa Nikole Casottija

Ručni sat i melankolične spodobe

Lieber Maler, male mir... Radikaler Realismus nach Picabia, KUNSTHALLE wien, Beč, 20. rujna 2002 — 1. siječnja 2003.

Ručni sat i melankolične spodobe

Sočna najava u press materijalima o namjeri da se rehabilitiraju realistične težnje u slikarstvu, da se »preispita i prevrednuje postulat modernizma čistog i apstraktnog slikarstva«, ima poprilično dosadan prizvuk

PICELJ I ALVIANI ZA POČETAK

Hommage ŕ Božo Beck, Galerija Beck, Zagreb, 26. rujna — 11. listopada 2002.

PICELJ I ALVIANI ZA POČETAK

Svrha izložbi nije samo spomen na Božu Becka, nego i mogućnost da se kulturna javnost, koja nije imala prilike upoznati se s djelima umjetnika kao što su Picelj i Alviani, stekne uvid u fantastičnu kulturno-umjetničku reprodukciju htijenja koje je Božo Beck svesrdno ...

Tiho zrenje oblika

U spomen na Belizara Bahorića (1920–2002)

Tiho zrenje oblika

Romantičar, izvan ratničkoga plemena, lišen nervozne potrage za mjestom svojeg djela pod suncem suvremene umjetnosti, »društvenoj« je sudbini svojega kipa i sam pridonio. Ali nemar je svojstvo velikih ljudi, koji sada nakon njegove smrti, samo nas kori

Zaustavljena u trku!

Izložba: Umjetnici ispred svoga vremena — iz povijesti ruske avangarde i surovog stila

Zaustavljena u trku!

Misliti o avangardi znači misliti o Rusiji. Pustiti se izazovu prostranstva, krajobraznog i metafizičkog. Jer horizont se u Rusiji doima većim, a vjetar koji puše uznemiruje jače, zbog zagonetnih nanosa daljina.

Vijenac 225

225 - 17. listopada 2002. | Arhiva

Klikni za povratak