Kazalište

Piše Oretta Bressan
Carlo Goldoni, La moglie saggia / Mudra žena, red. Giorgio Sangati, HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, premijera 1. veljače
Unatoč šturoj scenografiji i nekim razočaravajućim glumačkim interpretacijama, riječ je o ostvarenju koje na scenu dovodi, uz zanemarive izmjene, autentični identitet Goldonijeva djela

Piše Klementina Škrabe
Uz novu knjigu Borisa Senkera Prigodnice
U novoj knjizi Borisa Senkera može se pronaći cjelokupni pregled mnogočega iz društvenog, umjetničkog i kazališnog svijeta Zagreba i Hrvatske 20. i 21. stoljeća

Piše Igor Ružić
OLJA SAVIČEVIĆ IVANČEVIĆ, LJETA S MARIJOM, HNK U SPLITU, RED. MARINA PEJNOVIĆ, PREMIJERA 24. SIJEČNJA
Dramaturginja Mila Pavićević pri adaptaciji je zadržala podjelu na epizode, a redateljica Marina Pejnović projekcijama ih je i dosljedno vremenski pozicionirala

Piše Leon Žganec-Brajša
BORUT ŠEPAROVIĆ, SLIJEPI VODE SLIJEPE, GDK GAVELLA I MONTAŽSTROJ, RED. BORUT ŠEPAROVIĆ, PREMIJERA 22. SIJEČNJA
Umjetna inteligencija stvara svoju predstavu i upravlja njome – lik je koji možda ne dolazi do svog karaktera spoznajom ni glumačkim procesom „ulaska“ u ulogu, ali ga savršeno „igra“

Piše Vesna Kosec-Torjanac
UZ VIII. BIJENALE KAZALIŠNOG PLAKATA U VARAŽDINU
Izloženi radovi ne samo da daju dobar uvid u međunarodnu dizajnersku scenu kazališnih plakata nego su i svojevrstan pregled repertoarnih odrednica kazališta. Bijenale naglašava važnost koje plakat ima kao promidžbeno sredstvo i kao umjetničko djelo

IZDVAJA Igor Weidlich