Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Naslovnica
KUZMA KOVAČIĆ, KIPAR
Oltar hrvatske domovine istinski je simbol obnovljene i u Domovinskom ratu obranjene hrvatske države – htjeli to neki priznati ili ne / Obnavljanjem i svečanim otkrivanjem spomenika u Srbu hrvatska je vlast rehabilitirala četništvo, što je jedan od najmonstruoznijih političkih čina u ...
Od figure do kulture – ANTONOMAZIJA
Krešimir BAGIĆ
Goran Tribuson
Paul Garde, Balkanske rasprave, Ceres, Zagreb, 2009.
Damir Matanović
O ZAGORKINU POPULARNOM FEMINIZMU
Zagorkin slučaj pokazuje sklonost društva da iščitava tradiciju u ključu suvremenih interesa i vrijednosti, i zato tek danas, procvatom popularne kulture namijenjene ženama, njezina politika popularnog, podrivanje rodnih stereotipa i nova percepcija ženstvenosti postaju vidljivima
Marija Jurić Zagorka: ikona hrvatske popularne književnosti
Prema Zagorki, njezino pisanje bilo je diktirano konzumističkim interesima vođenim instrukcijama njezinih poslodavaca koji su je uvjeravali kako „publiku ne zanima što Siniša misli nego što on – dela“
FESTIVAL SVJETSKOG KAZALIŠTA: Peeping Tom, Bruxelles, Ulica Vandenbranden 32, red. Gabriela Carrizo, Franck Chartier, 17. rujna
Mira Muhoberac
10. FESTIVAL KOMORNE GLAZBE JULIAN RACHLIN I PRIJATELJI
Sanja Dražić
4. festival Epidaurus
Franica Vidović-Krampus
Aleksey Igudesman i Hyung-ki Joo na 10. festivalu komorne glazbe Julian Rachlin i prijatelji u Dubrovniku
Izvrsni glazbenici duhovitim i dinamičnim nastupima plijene pozornost publike
U povodu smrti francuskoga novovalovca Claudea Chabrola (1930–2010)
Chabrol je stvorio dojmljiv opus od čak 56 tematski srodnih i međusobno kompatibilnih ostvarenja te je i u osmom desetljeću života ostao najintrigantniji aktivni francuski filmaš
IVAN FAKTOR, PRVI PROGRAM, GALERIJA KLOVIĆEVI DVORI, ZAGREB, RUJAN – LISTOPAD
Na isti način na koji Faktor (su)postavljajući postojeće uratke propitkuje uvriježena i upisuje nova značenja, ova retrospektiva, unoseći ih u novo vrijeme, pokazuje mnogoznačnost njegovih djela
432 - 23. rujna 2010. | Arhiva