Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kolumne
OD KONCERTA DO KONCERTA – Branko Magdić
Ženski meko violina Midori Goto samozatajno se i udaljeno mazi s romantičnim salonom Čeha Dvořáka i ranim Beethovenovim preslikom u stihu Kreutzerove sonate

Ruska obećanja (Eastern Promises), red. David Cronenberg
Parabola se naslućuje; ono tvarno, kvarno i tjelesno iz Ruskih obećanja može se doživjeti samo pred ekranom – širom zatvorenih očiju

Teatar Exit, Zagreb: Saša Anočić, Kauboji, red. Saša Anočić
Kauboji su predstava s više razina, te se podjednako obraćaju i gledatelju nesviklu na razmišljanje i željnu tek dobre zabave, kao i onom koji će u njima pronaći i dublje refleksije o iskonskoj čovjekovoj potrebi za fantazijom, makar kao kompenzacijom
ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI – Nives Opačić

PRIJEVOJI PJESNIŠTVA – Zvonimir Mrkonjić
Mladen Bjažić, Nevere i bonace, da nan ČA ne uteče, Gradska knjižnica Juraj Šižgorić, Šibenik, 2007. Nikša Petrić, Pjesme s putovanja, portreti s neugaslih ogledala, MH Hvar, 2006.

VIOLINSKI KLJUČ – Irena Paulus
Šulićeva izvedba Koncerta za violončelo i orkestar u h-molu Antonína Dvořáka bila je jedinstvena: mladi je violončelist svirao sabrano, zrelo i promišljeno, muzicirajući s orkestrom
366 - 13. ožujka 2008. | Arhiva