Vijenac 366

Kolumne

OD KONCERTA DO KONCERTA – Branko Magdić

(Ne)majstorski za Majstorski

Ženski meko violina Midori Goto samozatajno se i udaljeno mazi s romantičnim salonom Čeha Dvořáka i ranim Beethovenovim preslikom u stihu Kreutzerove sonate

Krvavo, nježno

Ruska obećanja (Eastern Promises), red. David Cronenberg

Krvavo, nježno

Parabola se naslućuje; ono tvarno, kvarno i tjelesno iz Ruskih obećanja može se doživjeti samo pred ekranom – širom zatvorenih očiju

Na Divljem zapadu

Teatar Exit, Zagreb: Saša Anočić, Kauboji, red. Saša Anočić

Na Divljem zapadu

Kauboji su predstava s više razina, te se podjednako obraćaju i gledatelju nesviklu na razmišljanje i željnu tek dobre zabave, kao i onom koji će u njima pronaći i dublje refleksije o iskonskoj čovjekovoj potrebi za fantazijom, makar kao kompenzacijom

ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI – Nives Opačić

Od ruke do ruke

MORE, TEMA I META

PRIJEVOJI PJESNIŠTVA – Zvonimir Mrkonjić

MORE, TEMA I META

Mladen Bjažić, Nevere i bonace, da nan ČA ne uteče, Gradska knjižnica Juraj Šižgorić, Šibenik, 2007. Nikša Petrić, Pjesme s putovanja, portreti s neugaslih ogledala, MH Hvar, 2006.

Memory za sjećanje

VIOLINSKI KLJUČ – Irena Paulus

Memory za sjećanje

Šulićeva izvedba Koncerta za violončelo i orkestar u h-molu Antonína Dvořáka bila je jedinstvena: mladi je violončelist svirao sabrano, zrelo i promišljeno, muzicirajući s orkestrom

Vijenac 366

366 - 13. ožujka 2008. | Arhiva

Klikni za povratak