Vijenac 344

Film

Idu dani, moj dnevniče

Feljton: Hrvatski filmski redatelji Animirani film: Nedeljko Dragić (2)

Idu dani, moj dnevniče

Za mene je najbolji Dragićev film Idu dani iz 1968. Taj film držim najboljim animiranim filmom nastalim animacijom crteža u sveukupnoj povijesti animacije druge polovice dvadesetog stoljeća! Toliko izvrsnih animacijskih rješenja i duhovitosti što proizlaze iz kombinacije animacijskih ekstrema, a ne scenarističkih ...

Đavolji udio Béle Tárra

Kino tuškanac

Đavolji udio Béle Tárra

Sotonski tango nije savršeno djelo. To bi bilo odveć sotonski! Postoji očigledan raskorak između vrlo dobra prvog, sjajnog drugog i pomalo nedorečena trećeg dijela. Ali film posjeduje nekoliko doista antologijskih sekvenci, koje već same po sebi opravdavaju njegov raison d’ ee tre

Groteska o osveti

VIDEOVODIČ

Groteska o osveti

DOLINA LUTKICA

ALPHA DOG, red. Nick Cassavetes

DOLINA LUTKICA

U Cassavetesovu filmu Amerika se ponaša posve ravnodušno, uljuljkana u hipnotizirajuće mehanizme društva pretvorena u teatar bez tijela

Araknofilska pop-franšiza

Čovjek-pauk 3 (Spider-Man 3), red. Sam Raimi

Araknofilska pop-franšiza

Raimijev pristup rokokoovske ukrasnosti, doslovne nakrcanosti likovima i efektima, koji se svi fino ornamentalno spajaju u jedno, u Čovjeku-pauku 3 jako dobro funkcionira i nije samo površan

Formanove sjene

Goyini duhovi (Goya’s Ghosts), red. Miloš Forman

Formanove sjene

U rasutom i recikliranom teretu povijesti (i umjetnosti), Formanova autorska koncentracija kao da je posve zaspala ili otupjela

Ne pravimo se Englezi

Nakon 16. dana hrvatskog filma

Ne pravimo se Englezi

Možda zvuči bizarno, ali trebalo bi donijeti pravilo da je na Danima hrvatskog filma službeni jezik – hrvatski!

Vijenac 344

344 - 10. svibnja 2007. | Arhiva

Klikni za povratak