Vijenac 330

Film

Teatar okrutnosti

Borat: učenje o amerika kultura za boljitak veličanstveno država Kazahstan (Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan), red. Larry Charles

Teatar okrutnosti

Regres naivnog u sukobu s opasnom, istinskom fobijom od svega drukčijega postaje idilično ruralno utočište od straha i neuroza modernoga zapadnog čovjeka

HOLLYWOOD ILI PROPAST

DOBRO ČUVANE LAŽI (Where the Truth Lies), red. Atom Egoyan

HOLLYWOOD ILI PROPAST

Laži i nisu drugo no film o lažnim istinama, istinitim lažima i impulsima koji će kad-tad eksplodirati. Ali i film u kojem ne postoji krivac, kako to već biva u tipičnog Egoyana. Jer, sukrivci smo svi mi

Negativna dijalektika

Kino Tuškanac

Negativna dijalektika

Zemlja drhti zapravo onaj je film Viscontijeva opusa u kojemu je autor i danas najviše živ. U kojemu je doista najviše, utopijski, u krvi i mesu

Iznimni kolaž

BABEL, red. Alejandro Gonzalez Inarritu

Iznimni kolaž

Babel posve nenametljivo privlači gledateljevu pozornost, zahtijeva viši stupanj uživljenosti i tako postaje filmom koji se »gleda, osjeća, ali i misli«

Povratak u zle ulice

Pokojni (The Departed), red. Martin Scorsese

Povratak u zle ulice

Damon i Di Caprio, kao glavni pokojnici u Scorseseovu štakorskome svijetu, ne nastupaju nimalo mehanički, podupirući svojim dubokim psihološkim rovovima Scorseseovo podgrijavanje metafizike zla i redateljske autorske poetike

Vijenac 330

330 - 9. studenoga 2006. | Arhiva

Klikni za povratak