Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Likovnost

LIKOVNI GLOBUS

Izložba Piet Mondrian, Albertina, Beč, 11. ožujka — 19. lipnja 2005.
Na izložbi ćemo pravokutnike, odnosno poznati kasni opus, susresti tek kad smo već pogledali dvije trećine radova. Albertinin je prioritet prikazivanje razvojnih faza Mondrianova stvaralaštva

Izložba Rubne posebnosti: Avangardna umjetnost u regiji od 1915. do 1989. godine, Zbirka Marinka Sudca, Galerijski centar Varaždin, 19. ožujka – 10. travnja 2005.
Zacrtana kao moguć (i dostupan) izbor avangardne umjetnosti u regiji, zbirka izaziva niz dodatnih pitanja, dilema i analiza. Najvažnija pitanja zadiru u područje umjetničkopovijesne sistematizacije, ali i u političko–socijalni kontekst umjetnosti. Kako je pak riječ o tipu povijesne izložbe, važni su i ...

Izložba Grafika u Italiji u 16. i 17. stoljeću, Kabinet grafike HAZU, Zagreb, ožujak — travanj 2005.
Činjenica je da se čak i stručnjaci najslabije snalaze u grafičkom mediju, za razliku od slikarskog i kiparskog, pa često uopće ne razlikuju crtež od grafike. Užitak gledanja izložbe tim je veći što se uz djela nalaze kataloške jedinice i objašnjenja preuzeti ...

IZLOŽBA IVANA PICELJA KRISTAL I PLOHA 1951–2005, KLOVIĆEVI DVORI, ZAGREB, 3. TRAVNJA — 15. SVIBNJA 2005.
Željno iščekivana izložba, koju nazivaju antologijskom, zaista predstavlja Picelja kao umjetnika konstante, umjetnika koji se odupirao svakojakim umjetničkim i manje umjetničkim pritiscima te ostao dosljedan. Piceljeva geometrijska apstrakcija jednaka je i u ranim radovima s početka pedesetih kao i u najnovijima

Stanko Herceg, Nulta fotografija, Galerija Lotrščak, ZAGREB,12. travnja — 1. svibnja 2005.
Postav izložbe — element koji tako često i pustolovno izmiče duhu izloženog — ovdje pridonosi izlošcima, angažirajući čak i prozore galerije, koji uokvireni tamnim okvirima otvaraju vizure grada

Loren Živković Kuljiš, Percepcije ravnoteže, Galerija Matice hrvatske i Galerija Križić Roban, Zagreb, travanj 2005.
Fotografija ovdje gubi osnovnu funkciju, svoj predznak, dokumentaristički, i postaje medij za umjetničko izražavanje osobnog viđenja zbilje. Kuljiš fotografijom propituje iluziju prostornih odnosa
291 - 28. travnja 2005. | Arhiva