Vijenac 291

Likovnost

Novi postav Egipta

LIKOVNI GLOBUS

Novi postav Egipta

Biciklom do vertikala

Izložba Piet Mondrian, Albertina, Beč, 11. ožujka — 19. lipnja 2005.

Biciklom do vertikala

Na izložbi ćemo pravokutnike, odnosno poznati kasni opus, susresti tek kad smo već pogledali dvije trećine radova. Albertinin je prioritet prikazivanje razvojnih faza Mondrianova stvaralaštva

KOLEKCIONIRANJE AVANGARDE

Izložba Rubne posebnosti: Avangardna umjetnost u regiji od 1915. do 1989. godine, Zbirka Marinka Sudca, Galerijski centar Varaždin, 19. ožujka – 10. travnja 2005.

KOLEKCIONIRANJE AVANGARDE

Zacrtana kao moguć (i dostupan) izbor avangardne umjetnosti u regiji, zbirka izaziva niz dodatnih pitanja, dilema i analiza. Najvažnija pitanja zadiru u područje umjetničkopovijesne sistematizacije, ali i u političko–socijalni kontekst umjetnosti. Kako je pak riječ o tipu povijesne izložbe, važni su i ...

BAKAR I DRVO

Izložba Grafika u Italiji u 16. i 17. stoljeću, Kabinet grafike HAZU, Zagreb, ožujak — travanj 2005.

BAKAR I DRVO

Činjenica je da se čak i stručnjaci najslabije snalaze u grafičkom mediju, za razliku od slikarskog i kiparskog, pa često uopće ne razlikuju crtež od grafike. Užitak gledanja izložbe tim je veći što se uz djela nalaze kataloške jedinice i objašnjenja preuzeti ...

Apoteoza geometrije

IZLOŽBA IVANA PICELJA KRISTAL I PLOHA 1951–2005, KLOVIĆEVI DVORI, ZAGREB, 3. TRAVNJA — 15. SVIBNJA 2005.

Apoteoza geometrije

Željno iščekivana izložba, koju nazivaju antologijskom, zaista predstavlja Picelja kao umjetnika konstante, umjetnika koji se odupirao svakojakim umjetničkim i manje umjetničkim pritiscima te ostao dosljedan. Piceljeva geometrijska apstrakcija jednaka je i u ranim radovima s početka pedesetih kao i u najnovijima

SKLAD NEKONTROLIRANOGA

Stanko Herceg, Nulta fotografija, Galerija Lotrščak, ZAGREB,12. travnja — 1. svibnja 2005.

SKLAD NEKONTROLIRANOGA

Postav izložbe — element koji tako često i pustolovno izmiče duhu izloženog — ovdje pridonosi izlošcima, angažirajući čak i prozore galerije, koji uokvireni tamnim okvirima otvaraju vizure grada

Zanijekati zbilju

Loren Živković Kuljiš, Percepcije ravnoteže, Galerija Matice hrvatske i Galerija Križić Roban, Zagreb, travanj 2005.

Zanijekati zbilju

Fotografija ovdje gubi osnovnu funkciju, svoj predznak, dokumentaristički, i postaje medij za umjetničko izražavanje osobnog viđenja zbilje. Kuljiš fotografijom propituje iluziju prostornih odnosa

Vijenac 291

291 - 28. travnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak