Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

PREMIJERA: NEMA BOLJEG BIZNISA OD SHOW BUSINESSA ILI NEUE KROATISCHE KUNST RAJKA PAVLIĆA U TEATRU &TD
Riječ je o one woman show Zrinke Cvitešić, dakle ženi/glumici i njezinim gostima, autentičnim, ali u društvenomsmislu sve odreda ugroženim i rubnim vrstama: jedna striptizeta, jedna glumica, dva brejkera i vokalno-instrumentalni sastav iz Bednje

TEATROSKOP

KAZALIŠTE KOMEDIJA: BERTOLT BRECHT I PAUL DESSAU, MAJKA HRABROST I NJEZINA DJECA, RED. KREŠIMIR DOLENČIĆ
Glumci Komedije nisu samo uvježbavali Majku Hrabrost nego su s tekstom u prijevodu Antuna Šoljana i songovima u prepjevu Ivice Krajača učinili sve da nam je što više približe, ali redatelj kao da je putem odustao od polazne zamisli

GDK GAVELLA: ÖDÖN VON HORVÁTH, SUDNJI DAN, RED. GEORGIJ PARO
Svojim Sudnjim danom Georgij Paro potvrdio je ugled jednoga od svega nekolicine vodećih redatelja u nas, tj. onih koji posjeduju definiranu poetiku, visoke standarde i metodologiju rada od kojih ne odstupaju. Realizirao je razmjerno tradicionalnu predstavu u kojoj je tzv. građanski teatar ...

KRALJEVSKO POZORIŠTE ZETSKI DOM, CETINJE: ANTON PAVLOVIČ ČEHOV, VIŠNJIK, RED.IVICA KUNČEVIĆ
Dramu egzistetencijalnoga pada i ljudske bespomoćnosti da na to utječe, redatelj Kunčević stvara čehovljanskim sredstvima, u pianissimu, ali silnom napetošću konteksta i pojedinačnih drama; njihovom ontološkom osamljenošću, životnim razočaranjima i sviješću da vode unaprijed izgubljenu bitku

HRVATSKA TEATROLOGIJA
Festival glumca, prir. i ur. Antonija Bogner Šaban, Hrvatsko društvo dramskih umjetnika, Zagreb, 2004.
287 - 3. ožujka 2005. | Arhiva