Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Likovnost

Tomislav Marijan Bilosnić, Pollockova svjetlost, Muzej Grada Rijeke, 6-19. svibnja 2004, Rijeka
Zanimljiva estetska dvojnost nastala u dodiru autora i slike ipak uspijeva govoriti o egzistencijalnim emocionalnim napetostima, koje bez obzira bile simulacija ili zbilja, jesu arhetipi

Ernesto Treccani, Crteži. Listovi talijanskog Novecenta — Male izložbe velikih majstora, Talijanski institut za kulturu u Hrvatskoj, Zagreb, 21. travnja — 21. svibnja 2004.
Svaki crtež se, na neki način, osim jednostavnošću i redukcijom osobnosti, može nazvati i monumentalnim, jer se rezultat njegova nastojanja da crtežom ujedno tumači sliku i skicu čita kao svojevrstan hommage čovjeku
Izložba Ivana Midžića Internet — špaga kroz glavu, Galerija SC, Zagreb, 12-26. svibnja 2004.
Ipak, postavlja se pitanje da li osjećaj, odnosno stanje umreženosti, nužno vodi prema unificiranosti i gubitku individualnosti ili je možda riječ o upozorenju da interet, mreža sačinjena od tisuću manjih mreža, ne izgubi svoje sadašnje kvalitete liberalnosti i demokratičnosti

Tragom djela slikarice i etnografkinje Zorke Sever
Iz perspektive suvremenoga zanimanja likovnih umjetnika za sociološke teme i probleme nestajanja, Zorka Sever bila je multimedijalna umjetnica: slikarica i sakupljačica koja je svoje projekte ostvarivala temeljito i kvalitetno, te im se trajno posvetila

Zadarski slikar Zorzi Ventura (oko 1570 — nakon 1610) u istarskim likovnim zbivanjima
Gotovo najvažniji element njegove umjetnosti uporaba je grafičkih listova različita podrijetla. Koristeći se otiscima srednjotalijanskih, mletačkih i sjevernoeuropskih majstora, Ventura je oblikovao kompozicije i modelirao likove u cjeline koje su preuzimanjem tuđih rješenja prenosile elemente stila i velikih umjetnika u provinciju

LIKOVNI GLOBUS
267 - 27. svibnja 2004. | Arhiva