Vijenac 266

Ples

Politički stavovi

Subverzije: Ples u pokretu i pokret u plesu, Mama, 26. travnja 2004.

Politički stavovi

Navelo je to okupljene uglavnom na stalno redefiniranje poimanja aktivizma u plesu, na isticanje nekih povijesnih činjenica, domaćih i inozemnih, te na osvrtanje prema bitnim elementima koji neku plesnu izvedbu odnosno plesni čin određuju kao aktivističku

Koreografiranje kao slikanje

U Stuttgartskom baletu — susret s Johnom Neumeierom

Koreografiranje kao slikanje

Danas su došli drugi plesači i ono što sam radio s Marcijom ne mogu prenijeti ni na koga drugog. Nadam se da ću s novim plesačima ostvariti nov, njihov način izražavanja

Uspavanka za veliku terevenku

HNK Ivana pl. Zajca: Volite li Brahmsa?, koreograf Staša Zurovac

Uspavanka za veliku terevenku

Velika kvaliteta Zurovčeva rada jest zarazna energija i uvjerljivost na sceni. Njegova tehnika i plesni rječnik, groteskan i karikaturalan kakav već jest, zahtijeva visoku tehniku i preciznu brzinu izvođenja, ali istovremeno potiče plesačku individualnost i kreativnost

Kad ostaje osmijeh

Plesna premijera u centru Kaptol: Andreja Kumpar, Anđeli

Kad ostaje osmijeh

Visine zovu, a nama uvijek nešto nedostaje, bilo krilo za let (si dušo stvorena...) bilo cipela za zemno kretanje!?

11. međunarodni festival malih scena, Rijeka, 3–9. svibnja 2004.

Mali čovjek

Valjalo bi za ubuduće razmisliti hoće li zadržati svoju odrednicu malih scena ili je kani odbaciti jer ove su godine prave male scene zapravo bile u manjini

Vijenac 266

266 - 13. svibnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak