Vijenac 229

Ples

Stanje duha i osjećaja

Kazalište Marina Držića: Yasmina Reza, Početak zimskog perioda, red. Petar Selem

Stanje duha i osjećaja

Ako je u Smrti u Veneciji element-simbol more (tekućina) u kanalima Venecije, ovdje su to planine čiju težinu likovi osjećaju i zatvorenih očiju

Čudo uskrsnuća

Giselle u Sarajevu

Čudo uskrsnuća

Noge balerine u baletnim papučicama na špicama, na naslovnici programske knjižice Giselle, omotane su bodljikavom žicom. Uspjeh plesa na vršcima prstiju raskinuo je žicu. Sarajevo je zaslužilo da ponovno doživi bajku

Predigra za Becketta

Studentsko eksperimentalno kazalište u Kulturnom centru Peščenica

Predigra za Becketta

Nastala predstava vrlo je zanimljiv spoj istraživanja pokreta Mile Rackov i Zuppina promišljanja funkcije plesa u dramaturgiji djela

Emocionalni naboj

INK Pula: Darko Lukić, Kraljica

Emocionalni naboj

Temeljna vrijednost predstave Kraljice svakako je izuzetan kazališni tekst dramatičara Darka Lukića, koji u svojoj osnovi spaja temu izbjeglištva s temom gubitka jezika — životnoga medija svakog glumca

Poigravanje društvenim simbolima

Vikend portugalskoga plesa u DK Gavella

Poigravanje društvenim simbolima

I povijest i rat samo se ponavljaju kao papiga koju Ladigo drži u ruci. Iza svega ostaju simboli, a upravo od njih ona dobiva koreografski materijal koji vrti oko svoje osi i ubrzava dok se ne pretvori u ples

Vijenac 229

229 - 12. prosinca 2002. | Arhiva

Klikni za povratak