Vijenac 824

Kazalište

Zastave kao umijeće realnog

Piše Leon Žganec-Brajša

Dugo iščekivana premijera: Miroslav Krleža, Zastave, red. Ivan Planinić, HNK u Zagrebu, premijera 3. listopada

 

Zastave kao umijeće realnog

Autorski je tim, redatelj i dramaturzi, cjelinu uspio učiniti urednom i, u velikoj mjeri, uspješnom. A to je, za tako težak zadatak kakav se postavljao pred njih, već mnogo

Govorim ti o ljubavi,  a ti mi govoriš o sifonu

Piše Marta Brkljačić

Uz dvije predstave ovogodišnjeg Festivala svjetskog kazališta, Lacrimu Sans tambour

 

Govorim ti o ljubavi, a ti mi govoriš o sifonu

Tematski i autorski različite, Lacrima i Sans tambour, predstave su čiji su efekti jednako razorni – suze i smijeh istovremeno se u njima ostvaruju kao univerzalni, a opet sasvim intimni odgovori na hipokrizije

Kako prepoznati dobru dječju predstavu?

Piše Oretta Bressan

Autorski projekt Brune De Franceschija prema motivima romana Moby Dick,

Ti porto via con me / Odvest ću te sa sobom, HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, premijera 29. rujna
Žarko Petan, Optuženi vuk, red. Zoran Petrović, Gradsko kazalište lutaka Rijeka, premijera 25. rujna

Kako prepoznati dobru dječju predstavu?

Kazalište za djecu je, kao i mnogi drugi, ispit na kojem se prolazi ili se pada, a riječka je kazališna scena već na samom početku nove sezone ukazala na različite prakse i rezultate do kakvih one dovode

Pravocrtno gradiran ritual

Piše Igor Ružić

Espi Tomičić, Budi uvijek kao zmaj, red. Olja Lozica, HNK u Zagrebu, izvedba 29. rujna

Pravocrtno gradiran ritual

Komad Budi uvijek kao zmaj prati svojevrsnu struju svijesti protagonista Petra čije misli vrludaju između osjećaja (ne)moralne bespomoćnosti u odnosu na zbiljske strahote i kompleksnog odnosa s obitelji

Vijenac 824

824 - 9. listopada 2025. | Arhiva

Klikni za povratak