Vijenac 292

Likovnost

300 LOKACIJA

Izložba Amfore dalmatinskog akvatorija, Hrvatski pomorski muzej, Split, prosinac 2004 — svibanj 2005.

300 LOKACIJA

Amfore su karakterističan proizvod i simbol staroga Sredozemlja. Nekada relativno jeftine posude svakodnevne uporabe danas su nijemi svjedoci vremena i prostora, naroda i bogova, »pogana i kršćana, osvajača i pokorenih«

Simptomi depresije?

Izložba Giovanne Marie Casetta Looking good, performans u Galeriji SC, Zagreb, 31. ožujka 2005.

Simptomi depresije?

Umjetnica se za razobličavanje depresije poslužila kao medijima vlastitim tijelom, videozapisom, jezikom (monologom i pozivom na dijalog) te pisanim materijalom (bolničkim upitnikom)

RAZNOBOJNA LJUBAV

Izložba Marija Vidora Double, Photo Art Gallery Batana, Rovinj, 12. travnja — 16. svibnja 2005.

RAZNOBOJNA LJUBAV

Vidor kao znalac fotografije suptilno razvija kontrast crnog i bijelog; tijela s jednog aspekta konfrontira, a s drugog ističe emotivnu povezanost među njima

Koristan prosvjed

Zbornik 1. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, 2004.

Koristan prosvjed

Smjernice koje su naznačene u završnoj raspravi pretočene su u zaključke kongresa. Ti su zaključci zadani kao prijedlozi koji ostaju aktualni i danas. Uvažavanje kompetencija povjesničara umjetnosti, postavljanje etičkog kodeksa struke, poboljšanje legislative

Izložbe

LIKOVNI GLOBUS

Izložbe

Ivančićevi Aktovi

AMFORE IZ POTPALUBLJA

Boris Čargo, Issa. povijesno arheološki vodič, Arheološki muzej, Split, Ogranak Matice hrvatske u Visu, Split – Vis, 2004.

AMFORE IZ POTPALUBLJA

Spomenička vrijednost nepokretne kulturne baštine središnja je tema vodiča. Naglašeno je povijesno i kulturno značenje arheoloških ostataka monumentalne antičke arhitekture: zidine, terme, trijem i luka

RITAM OTISAKA

Izložba In memoriam Darko Ćurdo — grafike 1994 – 2003, Dom HDLU, Zagreb, 9 — 25. travnja 2005.

RITAM OTISAKA

Ćurdo je ispričao i razvio priču, vizualnim znakom u desetljeću, iskreno i iz srca. Počeo je služeći se naracijom, figurom, ali uvijek i prije svega, Simbolom. Da bi se, potom, taj Simbol izložio hrabro i ponosno do kraja, ne skrivajući se iza ...

Vijenac 292

292 - 12. svibnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak