Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Likovnost

LIKOVNI GLOBUS

Putujući od karlovačke Galerije Karas, preko brodskog Likovnog salona Vladimir Becić pa do zagrebačke Galerije Zvonimir, trijenale nam je dao uvid u najzahtjevniju i najtransparentniju slikarsku tehniku. Čak stotinu dvadeset i šest umjetnika različitih generacija, različitih podneblja, različitih senzibiliteta, predstavljeni su na ...

16. MEĐUNARODNA IZLOŽBA CRTEŽA, MUZEJ MODERNE I SUVREMENE UMJETNOSTI, PROSINAC 2004-VELJAČA 2005, RIJEKA
Realiziran je muzejski atipičan projekt, s procesualnim, site-specific radovima čiji je kraj analogan datumu zatvaranja izložbe. Ujedno i dinamičan dijalog sa subjektima (autorima, suradnicima i publikom), koji konstruira zanimljiva strujanja, te transformira monotonu muzejsku granicu u transformabilnu, prihvatljivu opnu, sposobnu za preispitivanje ...

IZLOŽBA IVICE BOBANOVIĆA ĆOLIĆA, GALERIJA MATICE HRVATSKE, ZAGREB, SIJEČANJ 2005.
U nizu izloženih eksponata zatekli su se radovi naizgled stilske neujednačenosti, što koketira s višeslojnošću problematike koja je nadahnula Ivicu Bobanovića Ćolića. Kontekst njegove skulpturalne osebujnosti počiva u istraživačkom tonu što mu ga je uvelike nametnula organska forma zatečenih ostataka prirode

»KVARTAL - KRONIKA POVIJESTI UMJETNOSTI U HRVATSKOJ«, BR. 3-4, 2004.
»Kvartal« je zamišljen kao bilten struke, u kojem će autori pratiti važnije izložbe, knjige, časopise, znanstvene skupove, konzervatorske i restauratorske projekte. Osim kroničarskoga pregleda recentne produkcije, kako one u metropoli, tako i one često nedovoljno poznate u ostalim kulturnim sredinama, najava budućih ...

IZLOŽBA CHAGALL. BIBLIJSKI MITOVI, ALBERTINA, BEČ, 2. PROSINCA 2004-28. OŽUJKA 2005.
Djela iz muzeja u Nici trenutno izložena u bečkoj Albertini pripadaju velikim ciklusima tridesetih, pedesetih i šezdesetih godina prošloga stoljeća. Njihova je spiritualnost određena autorovim židovstvom i tradicijom prožetom simbolima ljubavi između Boga i izabranog naroda
VODIČ MUZEJA MARTON, ZAGREB, PREDSTAVLJANJE 21. SIJEČNJA 2005.
Umjesto da po inerciji sakuplja ulja na platnu iz razdoblja hrvatske umjetnosti prijelaza 19. u 20. stoljeće, i nemirno spava sa svom silom upitnih atribucija i certifikata ponekad preskupo plaćenih Bukovca, Račića, Medovića ili Crnčića, Veljko Marton odlučio se za fantastično mudar ...
285 - 3. veljače 2005. | Arhiva