Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Film
Michael Haneke — u povodu ciklusa u Filmskom centru
Smrt Smoochyju (Death to Smoochy), red. Danny DeVito
Ironičnost i satira kojima je težio DeVitu izmiču
FILMSKA ČETVRT
Kino SC: 50 godina kinematografije BiH
Gotovo je u svim djelima nepobitan ideološki predznak društvenog ustroja Bosne i Hercegovine, ali je njegovo sagledavanje uvjetovano ne samo vremenskim odrednicama u kojima su pojedini filmovi stvarani nego i samosvojnim svjetonazorima redatelja
Veliko plavetnilo (The Big Blue), red. Luc Besson (integralna verzija)
Enzo je u odnosu na Jacquesa otprilike ono što je stari Rim u odnosu na antičku Grčku
»Zapis«, Bilten Hrvatskog filmskog saveza, gl. ur. Dijana Nenadić, br. 42, Zagreb, 2003.
Učiteljica klavira, La Pianiste, red. Michael Haneke
Erika izvrsne Isabelle Hupert živi je kamen — slojevit i nijem istovremeno
Glumac iz sjene
Mlada zvijezda u usponu, Benoît Magimel ovjenčan je nagradom najboljega glumca u Cannesu za nastup u Učiteljici klavira Michaela Hanekea
TV premijera: Olivier, Olivier, red. Agnieszka Holland
Meke, ali istodobno jasne i harmonične boje, spomenuti polagani tempo i fantastički izmišljaji tvore vrhunski prinos liniji čija su remek-djela nedovršeni Renoirov Izlet i Tavernierova Nedjelja na selu
Pinokio (Pinocchio), red. Roberto Benigni
Kad lik iščezne, ostavši vječno zatočen u kavezu dijaloga, i kad ga proguta mimika koja ga je sputavala da doživi toliko željenu slobodu, na površini će ostati samo redatelj i glumac
243 - 26. lipnja 2003. | Arhiva