Vijenac 243

Film

Fragmenti iz kronologije optimizma

Michael Haneke — u povodu ciklusa u Filmskom centru

Fragmenti iz kronologije optimizma

Defile karikatura

Smrt Smoochyju (Death to Smoochy), red. Danny DeVito

Defile karikatura

Ironičnost i satira kojima je težio DeVitu izmiču

Zatvoreni krug

Kino SC: 50 godina kinematografije BiH

Zatvoreni krug

Gotovo je u svim djelima nepobitan ideološki predznak društvenog ustroja Bosne i Hercegovine, ali je njegovo sagledavanje uvjetovano ne samo vremenskim odrednicama u kojima su pojedini filmovi stvarani nego i samosvojnim svjetonazorima redatelja

Modra meditacija

Veliko plavetnilo (The Big Blue), red. Luc Besson (integralna verzija)

Modra meditacija

Enzo je u odnosu na Jacquesa otprilike ono što je stari Rim u odnosu na antičku Grčku

Majstori amaterskoga filma

Majstori amaterskoga filma

»Zapis«, Bilten Hrvatskog filmskog saveza, gl. ur. Dijana Nenadić, br. 42, Zagreb, 2003.

Trenutak prije ludila

Učiteljica klavira, La Pianiste, red. Michael Haneke

Trenutak prije ludila

Erika izvrsne Isabelle Hupert živi je kamen — slojevit i nijem istovremeno

Benoît Magimel

Glumac iz sjene

Benoît Magimel

Mlada zvijezda u usponu, Benoît Magimel ovjenčan je nagradom najboljega glumca u Cannesu za nastup u Učiteljici klavira Michaela Hanekea

Morbidna Crvenkapica

TV premijera: Olivier, Olivier, red. Agnieszka Holland

Morbidna Crvenkapica

Meke, ali istodobno jasne i harmonične boje, spomenuti polagani tempo i fantastički izmišljaji tvore vrhunski prinos liniji čija su remek-djela nedovršeni Renoirov Izlet i Tavernierova Nedjelja na selu

Lutkova metafora

Pinokio (Pinocchio), red. Roberto Benigni

Lutkova metafora

Kad lik iščezne, ostavši vječno zatočen u kavezu dijaloga, i kad ga proguta mimika koja ga je sputavala da doživi toliko željenu slobodu, na površini će ostati samo redatelj i glumac

Vijenac 243

243 - 26. lipnja 2003. | Arhiva

Klikni za povratak