Vijenac 278

Ples

Ostaju tek svjetla

THE COMPANY, RED. ROBERT ALTMAN

Ostaju tek svjetla

Altman tako na simbolično narativan način suvremenoga baleta prati svoju junakinju. Pa i tužne i teške stvari nalaze odraz u skladnoj ljepoti pokreta. I što god se desilo, plesači su svi uvijek lijepi. Jer oni moraju biti lijepi i sjajni, uzvišeni i ...

Položaj plesača danas

VIDEOKAZ U KIC-U: MUŠKARAC KOJI PLEŠE

Položaj plesača danas

Film pokušava objasniti ples s muškoga stajališta, ispričati priče plesača i koreografa, dočarati mogućnosti muške energije u plesu

Predstave ZPA u SC-u

PLESNI GLOBUS

Predstave ZPA u SC-u

Strogo kontrolirano ludilo

TEATAR EXIT: ÉL SOLO

Strogo kontrolirano ludilo

Ukoliko ne postoji nešto što pokreće stvaralački proces, ako nema direkcije ili suvisla razloga koji bi publika prepoznala, čemu raditi predstavu, i još k tome solo

Vijenac 278

278 - 28. listopada 2004. | Arhiva

Klikni za povratak