Hrvatska revija 3, 2002.

Naslovnica

HRVATSKI BOG GERMAN

Goran Beus Richembergh

HRVATSKI BOG GERMAN

Nijemci su tijekom višestoljetne nazočnosti u Hrvatskoj bili konstruktivan čimbenik njezina društvenog oblikovanja, a nedovoljno se zna o tome tko su sve od njih bili aktivni sudionici najvažnijih nacionalno-integracijskih pokreta u Hrvata.

ZAGREBAČKA PIVOVARA DO 1945.

Mira Kolar

ZAGREBAČKA PIVOVARA DO 1945.

U drugom od čak tri priloga u ovom tematu Mira Kolar piše o Zagrebačkoj pivovari, najstarijoj industrijskoj pivovari u Hrvatskoj. Obuhvaćeno je razdoblje od njezine izgradnje 1892. do svršetka Drugoga svjetskog rata.

KAKO JE PIVO DOŠLO U HRVATSKU

Robert Skenderović

KAKO JE PIVO DOŠLO U HRVATSKU

Robert Skenderović iz zagrebačkoga instituta za povijest opisuje okolnosti pod kojima je pivo stiglo u hrvatsku te se udomaćilo. Sve do 18. stoljeća Hrvatska je bila zamlja izrazite vinske i vinogradarske tradicije. Iako nije bilo posve nepoznato, pivo se pilo rijetko.

Edo Pivčević

GLOBALISTIČKI KAPITALIZAM I NACIONALIZAM

Hrvatska revija na svojim stranicama pokreće raspravu o različitim aspektima globalizacije. Raspravu otvara Edo Pivčević (Omiš, 1931), dugogodišnji profesor filozofije na britanskom sveučilištu u Bristolu.

INTERNETSKA BUDUĆNOST, KULTURA I UMJETNOST

Zdravka Škugor

INTERNETSKA BUDUĆNOST, KULTURA I UMJETNOST

Pohvalu internetskoj kulturi, napose internetskim muzejima i elektroničkoj knjizi ispisuje publicistica Zdravka Škugor. Dobre strane internetske kulture autorica ponajprije vidi u komunikacijskoj decentralizaciji i demokratizaciji.

Hrvatska revija 3, 2002.

3, 2002.

Klikni za povratak