Vijenac 252

Kazalište

Konfrontacije i Dijalog

KAZALIŠNI GLOBUS

Konfrontacije i Dijalog

Pucanje maske

MM centar Studentskog centra: Heather Dundas, Kanibali, red. Mario Kovač

Pucanje maske

Zabavni iskoraci u kombinaciji s ludnicom u autu i tjeskobnim mislima glavne junakinje stopile su se u brzu protočnost zahvaljujući i glumcima, napose Nini Violić

Groteskni krtičnjak

SK Kerempuh: Eugene Ionesco, Instrukcija, red. Mislav Brečić

Groteskni krtičnjak

Pero Kvrgić, dobroćudni profesor na početku komada, minucioznim transformacijama pretvara se u bijesna nasilnika, da bi poslije ubojstva ponovo navukao masku smušena profesora i gotovo plašljiva djeteta, koje ne shvaća posljedice svojega čina

Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: Francesco Randazzo, Kren, l’isola dei maiali (Kren, otok svinja), red. Giuseppe Liotta

Glazba bolja od predstave

Redateljska je estetika svedena na posve amaterski osmišljenu mizanscenu koja najmučnije prizore čini smiješnima

Nes(p)retna obrada

Teatar 101: Vedrana Rudan, Uho, grlo, nož, red. Ksenija Krčar

Nes(p)retna obrada

Izigravanje ludih baba ostaje samo najjeftinija zabava za najnezahtjevniju publiku

Pogodi tko dolazi na večeru

Teatar u gostima: Alan Ayckbourn, Dame u nevolji, red. Relja Bašić

Pogodi tko dolazi na večeru

Lela Margitić izvrsno je odglumljenom ulogom pijane, raskalašene, ali ipak mondene gospođe (Justinove majke), koja u okružju licemjerne pristojnosti u biti jedina govori ono što doista misli, ukazala na činjenicu da je kao glumica u posljednje vrijeme bila potpuno nepravedno zanemarena

Teško je glumiti dobričine

Krešimir Mikić, glumac

Teško je glumiti dobričine

Da bih stvorio lik sv. Franje, zavirio sam u sebe i prisjetio se svojih osjećaja kad sam bio potpuno radostan i bez ikakvih problema. Sjetio sam se malog, bezbrižnog Kreše kojeg sam tijekom vremena potisnuo te ga izvukao opet na površinu i ...

Scena Mamut, DK Gavella: Eugene Ionesco, Jacques ili pokornost, red. Borna Armanini

Burleskni štap i šešir

Mladoga redatelja Bornu Armaninija najviše je privukla parodija i burleska, dok je predjele sna jedva dotaknuo

Položen ispit

HNK Zagreb: Leonard Bernstein, Priča sa zapadne strane (West Side Story), red. Stanislav Moša, dir. Thomas Conlin

Položen ispit

Zagrebački se HNK, za razliku od Komedije u čijim je predstavama sasvim jasno koju skupinu izvođača čine pjevači, a koju plesači, odlučio na pristup bliži brodvejskom te su i pjevači aktivno plesali, što je za svaku pohvalu

Međunarodni festival slijepih i slabovidnih Blind in Theatre

Istraživanje i potvrđivanje mogućnosti

Dakako, riječ je tu o kazalištu, ali o kazalištu s ograničenjem, iz čega proizlaze različiti načini igranja i dramskog stvaranja uopće te je upravo ta raznolikost najvažnije iskustveno pa i edukacijsko nasljeđe ovih festivalskih susreta

Ni kino ni predstava

Teatar Exit i TRAFIK: Kino predstava, red. Žak Valenta

Ni kino ni predstava

Petu godinu postojanja riječka grupa obilježila je premijerom trećega cjelovečernjeg projekta, sužujući krug nadahnuća, opseg tema i broj izvođača

Pakleni bajkoviti četverokut

Cankarjev dom, Mini Teatar, Art Radionica Lazareti: Robert Walser, Schneewittchen after party, red. Ivica Buljan

Pakleni bajkoviti četverokut

Ni odrasloj publici nije lako pohvatati sve konce, ili barem onaj jedan koji bi je mogao spasiti iz labirinta prepisivanja poznatih motiva braće Grimm, psihoanalitičkog čitanja tih istih motiva i na kraju Buljanove režije

Vijenac 252

252 - 30. listopada 2003. | Arhiva

Klikni za povratak