Navigacija
Matica hrvatska
Izdavaštvo
Zbivanja
EU Projekt
Kazalište

KAZALIŠNI GLOBUS

MM centar Studentskog centra: Heather Dundas, Kanibali, red. Mario Kovač
Zabavni iskoraci u kombinaciji s ludnicom u autu i tjeskobnim mislima glavne junakinje stopile su se u brzu protočnost zahvaljujući i glumcima, napose Nini Violić

SK Kerempuh: Eugene Ionesco, Instrukcija, red. Mislav Brečić
Pero Kvrgić, dobroćudni profesor na početku komada, minucioznim transformacijama pretvara se u bijesna nasilnika, da bi poslije ubojstva ponovo navukao masku smušena profesora i gotovo plašljiva djeteta, koje ne shvaća posljedice svojega čina
Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: Francesco Randazzo, Kren, l’isola dei maiali (Kren, otok svinja), red. Giuseppe Liotta
Redateljska je estetika svedena na posve amaterski osmišljenu mizanscenu koja najmučnije prizore čini smiješnima

TEATROSKOP

Teatar 101: Vedrana Rudan, Uho, grlo, nož, red. Ksenija Krčar
Izigravanje ludih baba ostaje samo najjeftinija zabava za najnezahtjevniju publiku

Teatar u gostima: Alan Ayckbourn, Dame u nevolji, red. Relja Bašić
Lela Margitić izvrsno je odglumljenom ulogom pijane, raskalašene, ali ipak mondene gospođe (Justinove majke), koja u okružju licemjerne pristojnosti u biti jedina govori ono što doista misli, ukazala na činjenicu da je kao glumica u posljednje vrijeme bila potpuno nepravedno zanemarena

Krešimir Mikić, glumac
Da bih stvorio lik sv. Franje, zavirio sam u sebe i prisjetio se svojih osjećaja kad sam bio potpuno radostan i bez ikakvih problema. Sjetio sam se malog, bezbrižnog Kreše kojeg sam tijekom vremena potisnuo te ga izvukao opet na površinu i ...
Scena Mamut, DK Gavella: Eugene Ionesco, Jacques ili pokornost, red. Borna Armanini
Mladoga redatelja Bornu Armaninija najviše je privukla parodija i burleska, dok je predjele sna jedva dotaknuo

HNK Zagreb: Leonard Bernstein, Priča sa zapadne strane (West Side Story), red. Stanislav Moša, dir. Thomas Conlin
Zagrebački se HNK, za razliku od Komedije u čijim je predstavama sasvim jasno koju skupinu izvođača čine pjevači, a koju plesači, odlučio na pristup bliži brodvejskom te su i pjevači aktivno plesali, što je za svaku pohvalu
Međunarodni festival slijepih i slabovidnih Blind in Theatre
Dakako, riječ je tu o kazalištu, ali o kazalištu s ograničenjem, iz čega proizlaze različiti načini igranja i dramskog stvaranja uopće te je upravo ta raznolikost najvažnije iskustveno pa i edukacijsko nasljeđe ovih festivalskih susreta

Teatar Exit i TRAFIK: Kino predstava, red. Žak Valenta
Petu godinu postojanja riječka grupa obilježila je premijerom trećega cjelovečernjeg projekta, sužujući krug nadahnuća, opseg tema i broj izvođača

Cankarjev dom, Mini Teatar, Art Radionica Lazareti: Robert Walser, Schneewittchen after party, red. Ivica Buljan
Ni odrasloj publici nije lako pohvatati sve konce, ili barem onaj jedan koji bi je mogao spasiti iz labirinta prepisivanja poznatih motiva braće Grimm, psihoanalitičkog čitanja tih istih motiva i na kraju Buljanove režije
252 - 30. listopada 2003. | Arhiva