O reformi je govorio docent na Zavodu za teorijsku fiziku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu Matko Glunčić, odnedavno voditelj Povjerenstva za unapređenje odgoja i obrazovanja.
U Multimedijskom kulturnom centru Gradske knjižnice Franjo Marković 7. studenog održana je tribina o reformi školstva i kurikulnoj reformi. Zapažanja je iznio docent na Zavodu za teorijsku fiziku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu Matko Glunčić, odnedavno voditelj Povjerenstva za unapređenje odgoja i obrazovanja. Istaknuo je kako se reforma obrazovanja mora nastaviti, a da je zadaća Povjerenstva analiza dosadašnjih dokumenata, utvrđivanje problema i osmišljavanje njihova rješenja. Povjerenstvo je utvrdilo brojne propuste ne samo u kurikulnim dokumentima nego i u osiguravanju zakonskoga i financijskoga uporišta reforme. Istaknuo je da hitno treba donijeti izmjene i dopune zakonodavnog okvira kako bi predloženi kurikulni dokumenti uopće mogli stupiti na snagu te izradu financijskoga plana koji je nužan za povlačenje europskoga novca osigurana za reformu hrvatskoga školstva. Osvrnuo se na kurikul prirodoslovnoga područja, hrvatskoga jezika i povijesti, koji su izazvali najviše prijepora u javnosti. Zaključio je da su najvažnije mjere za poboljšanje kvalitete obrazovnog sustava one koje osiguravaju intenzivno i trajno stručno usavršavanje učitelja i nastavnika te poboljšanje njihova društvenoga i materijalnog statusa. (Martina Valec-Rebić)
Izvor: Vijenac, br. 593
❌
◀
▶
Danijel Hrgić