Piše Smiljana Škugor-Hrnčević
Kada se u korporativno partnerstvo udruže Hrvatsko narodno kazalište (HNK) u Zagrebu i vodeći europski pružatelj usluga za outsourcing poslovnih i tehnoloških procesa, tvrtka Mplus, rezultat je digitalna transformacija koja umjetnički program kazališta čini daleko prepoznatljivim i vidljivijim, a prihode od pretplate podigne za nevjerojatnih 57,34 posto.
O tim hvale vrijednim rezultatima zajedničke suradnje izvijestili su na konferenciji za novinare održanoj 13. veljače u foajeu zagrebačkoga HNK-a njegova intendantica Iva Hraste Sočo i predsjednik uprave Mplus Grupe Darko Horvat, koji su tom prigodom potpisali ugovor po kojem će Mplus i u ovoj godini biti glavni sponzor najvećega nacionalnog hrvatskog kazališta, a što osim financijske potpore sadrži i tehnološku potporu po najmodernijim digitalnim obrascima.
Darko Horvat, Zrinka Cvitešić i Iva Hraste Sočo
„Iznimno nam je zadovoljstvo što i u 2024. nastavljamo suradnju s tvrtkom Mplus, s kojom smo surađivati započeli u prošloj godini, a koja je uvelike podigla korisničko iskustvo naših gledatelja“, rekla je Iva Hraste Sočo istaknuvši da je i uz digitalnu transformaciju publika prepoznala umjetnički program što je rezultiralo porastom prihoda od pretplate od 57,34 posto. Uz korisničku podršku našim gledateljima ta će se suradnja u ovoj godini još pojačati, najavila je Hraste Sočo zaključivši da je suradnja s Mplusom postala primjer korporativnog partnerstva kojim se promiče razvoj kreativne i kulturne industrije. Iznijela je podatak da središnja nacionalna kazališna kuća kojoj je na čelu u ovoj sezoni ima više od 5500 pretplatnika.
O poslovnim procesima koji su doveli do povećanja pretplatnika i prihoda govorio je Darko Horvat, istaknuvši da je Mplus, uz znatnu izravnu financijsku pomoć, digitalizirao bazu podataka zagrebačkoga HNK-a. Uz to, provedena je i pozivna, tzv. outbound-kampanja u kojoj se, promovirajući Zagrebački operni festival, publika informirala o početku prodaje pretplata. Uspješno je odgovoreno na više tisuća poziva publike, a u skladu s iskazanim interesom i potrebom produženo je vrijeme korisničke podrške na cijeli dan. Ljubitelji opere, drame i baleta sada mogu kontaktirati HNK od 8 do 20 sati, čime je olakšana dostupnost informacija pozivateljima, odnosno rješavanje eventualnih pitanja i nedoumica, rečeno je na konferenciji za novinare.
„Kultura i kulturni biznis trebali bi biti ideal. Ne mogu zamisliti život u zajednici u kojoj žive ljudi koji vole kulturu i žele je konzumirati, a da ih u kazalište dolazi manje nego što bi željelo i moglo. Ovu suradnju vidimo kao korak u stvaranju kulturne zajednice u Zagrebu, gdje je HNK samo jedno od središta“, rekao je većinski vlasnik tvrtke Mplus Stjepan Orešković. Dodao je da takve poslovne i tehnološke obrasce u kontaktu s publikom i promocijom umjetničkog sadržaja koriste brojne svjetske kulturne ustanove, od Londona, New Yorka, Beča…
Svoja iskustva s okupljenima su podijelile i dvije pretplatnice, Hana Horak i Jasna Mesić, kazavši da se razina komunikacije s kazalištem unatrag dvije sezone podignula na višu razinu. Mplus Grupa europski je lider koji uspješno integrira dinamične industrije kontaktnog centra, informacijskih tehnologija, usluga zapošljavanja (HR) i eCommerce-segmenta. Grupa svoje usluge pruža na 57 tržišta diljem svijeta. Zbog zadovoljstva rezultatima i radom zagrebačkoga HNK-a, Mplus je u 2024. vrijednost sponzorstva povećao za 70 posto u odnosu na prošlu godinu.
782 - 29. veljače 2024. | Arhiva
Klikni za povratak