Kazalište
Piše Kristina Tešija
O SPLITSKOJ SCENI SUVREMENOG CIRKUSA
Suvremeni cirkus odmaknuo se od pukih fizičkih vještina i tehnika pa su nove forme neodvojive od kritičkog osvrta na društvenu stvarnost, propitivanja odnosa izvedbe, tijela i prostora te novi načini interakcije s prostorom i publikom
Piše Anđela Vidović
RADOVAN IVŠIĆ, KRALJ GORDOGAN, RED. RENE MEDVEŠEK, HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U ZAGREBU, PREMIJERA 25. LISTOPADA
Redatelj Rene Medvešek pristupa Kralju Gordoganu izvan svakog konteksta, iščitavajući dramsko tkivo isključivo kao bijeg, oblikujući ga kao koncertno čitanje gdje je jedino važno naglasiti svaki novi zvuk ili novu riječ
Piše Igor Ružić
NATALIJA MANOJLOVIĆ VARGA, NOVO RUHO, RED. NATALIJA MANOJLOVIĆ VARGA, TEATAR &TD, PREMIJERA 19. LISTOPADA
U Novom ruhu nema nikoga tko prokazuje da je „car gol“, jer nema cara, a golotinja, onoliko koliko je ima, tek je metafora. Fokus je na ideji golotinje, s navodnicima ili bez njih, takozvanoj suštini koju se dobiva tek ljuštenjem čovjeka kao ...
IZDVAJA Nora Čulić Matošić
Razgovarao Leon Žganec-Brajša
Željka Turčinović, predsjednica Hrvatskog centra Međunarodnog teatarskog instituta (HC ITI)
Još uvijek postoji strah od postavljanja suvremenih dramskih pisaca / Nacionalna povijest teatra ispisuje se postavljanjem domaćih dramskih pisaca na scenu