THERE WILL BE BLISS U GALERIJI TROTOAR prva je samostalna zagrebačka izložba Emira Šehanovića, bosanskohercegovačkog umjetnika koji živi i radi u Beogradu. Godine 2019. Šehanović je uvršten u monografiju koja okuplja 100 najboljih kipara sutrašnjice, u izdanju izdavačke kuće Thames and Hudson, a u zagrebačkom Trotoaru izlaže monumentalne skulpture apstraktnih formi te digitalne printove pseudoprirodnih motiva.
Svojim radom istražuje moguće postljudske budućnosti i perspektive svijeta u kojem je jedna od ugroženih manjina i sama priroda. Izložbeni postav izuzetno je pročišćen te kao takav dobro rezonira s digitalnim printovima u kojima su forme smještene u isto tako pročišćen imaginarij, dok je suptilna igra svjetlom u galeriji dala na dodatnoj začudnosti skulptura. Izložba je otvorena do 1. lipnja i to srijedom, četvrtkom i petkom od 11 do 19 sati te subotom od 10 do 14 sati.
IZLOŽBA đkć X U HDD GALERIJI mini je retrospektiva dizajnerskog studija đkć i njegova osnivača Zorana Đukića, ujedno autora izložbe i njezina postava. Kroz simboličnih deset cjelina izložba daje kritički osvrt na prvo desetljeće djelovanja studija, koji karakteriziraju specifičan pristup i izuzetna produkcija te nesvakidašnja aspiracija za jasnoćom, ali opet i određena „događajnost“ svakog od projekata, kako zaključuje Marko Golub, kustos i autor izložbenog predgovora. Predstavljena je selekcija nekih od Đukićevih najznačajnijih projekata u polju izrade vizualnih identiteta i oblikovanja knjiga i publikacija – od vizualnih rješenja velikih, u javnosti prisutnih, manifestacija poput zagrebačkog Adventa do manjih identiteta poput onog za agenciju 404. Galerija u potpunosti ispunjena rukopisom studija đkć ostaje otvorena do 15. svibnja.
PANOPTIKUM ISPRED ŠKOLE PRIMIJENJENE UMJETNOSTI I DIZAJNA izložba je profesora i ilustratora, Marija Jurjevića, u organizaciji Izložbenog salona Izidor Kršnjavi. Panoptikum, kao skup raznovrsnih tema, izvrstan je nazivnik Jurjevićeva djelovanja – izloženi su plakati kojima su polazišne točke vrlo različite. Ipak, kao što kustos izložbe Frano Dulibić u predgovoru razlaže, Jurjevićev rukopis inzistira na duhovitim i originalnim idejama te preciznosti izvedbe, koja pak varira od stiliziranih motiva do onih tehnički vrlo zahtjevnih.
U javnom prostoru izloženi su kazališni plakati, ilustracije za novine, naslovnice knjiga te, između ostalih, i ovogodišnja uskršnja čestitka – pet obojenih jaja s ispisanim godinama koje prolaze bez ikakvog započinjanja radova na obnovi škole Jurjević postavlja na grubu šutu. Jasnim vizualnim jezikom odašilje snažan vapaj za pomoć i jasnu poruku nadležnima u procesu obnove zgrada nakon potresa. Izložbu je moguće posjetiti do 28. svibnja.
787 - 9. svibnja 2024. | Arhiva
Klikni za povratak