Nakon dugih godina iščekivanja, u Hrvatskoj je napokon nastupio majstor stiha, veliki šaljivdžija i cinik, čovjek burne biografije i vlasnik najprepoznatljivijeg bas-baritona na svijetu.
Leonard Cohen na pozornicu je zagrebačke Arene doslovno doskakutao. U goste nam je došao usred ljeta, 25. srpnja, u vrijeme kad je naša metropola obično poluprazna. No obožavatelji njegova lika i djela već su odavno kupili ulaznice pa su mnogi odgodili ili čak prekinuli godišnji odmor kako bi slavnoga kanadskog kantautora čuli i vidjeli uživo. Isplatilo se. Uistinu, nevjerojatna je lakoća s kojom vas taj sedamdesetpetogodišnji gospodin odvodi u svoj svijet čarobne tuge. Praćen je savršeno uigranim sastavom u kojem posebice briljira gitarist Javier Mas iz Barcelone, dok trio pratećih pjevačica predvodi njegova dugogodišnja suradnica i koautorica nekih od njegovih najboljih pjesama Sharon Robinson, koja je solistički otpjevala kompoziciju Boogie Street i oduševila okupljene anđeoskim glasom. Cohen je pak, od početka do kraja, vrlo suvereno komandirao dobro poznatim skladbama: od uvodne Dance Me To The End Of Love preko Bird On The Wire, Everybody Knows, In My Secret Life i I’m Your Man do Suzanne, Hallelujah, First We Take Manhattan i So Long Marianne.
Minimalistička je scenografija velebnu Arenu pretvorila u intimno kazalište. Promjene svjetala na reflektorima, uperenih u dugački zastor u pozadini pozornice, svaku su pjesmu uranjale u drugu boju.
Publika je salvama aplauza i burnim povicima oduševljeno pozdravljala svaku izvedbu, Cohenove gospodske naklone šeširom, zahvale na toplom prijemu i najave skladbi.
Njegov kavalirski šarmantan nastup bio je veličanstven. Nakon više od tri sata muziciranja, koncert je završio stihovima:
Goodnight my darling,
I hope you’re satisfied,
the bed is kind of narrow
but my arms are open wide...
and here’s a man
still working for your smile,
a deset tisuća posjetitelja zasluženo mu se – naklonilo.
Klikni za povratak