Lenta Bijelom lopoču
Dana 29. ožujka 2007. Hrvatska je pošta objavila rezultate glasovanja za najljepše izdanje poštanskih maraka Republike Hrvatske u 2006. godini. Između 33 predložena izdanja maraka tiskanih tijekom protekle godine najveći broj glasova (22 posto pristiglih) osvojila je prigodna poštanska marka Bijeli lopoč iz serije Hrvatska flora – močvarno bilje. Marku je dizajnirao Vladimir Buzolić-Stegu. Drugo mjesto, sa 17 posto glasova, osvojila je serija prigodnih poštanskih maraka Europa – integracija u očima mladih autorice Ive Risek, a treće je mjesto, sa 16 posto osvojenih glasova, pripalo karnetu Pozdrav iz Hrvatske 2006. autora Orsata Frankovića i Ivane Vučić.
Izbor za najljepšu marku dobra je prigoda da podsjetimo na jedno od najljepših filatelističkih izdanja Hrvatske pošte. Riječ je o Godišnjacima hrvatskih poštanskih maraka 2001. i 2002. Riječ je o raskošnim, dvojezičnim izdanjima većega formata u kojima je svaka marka (uz godišnjak dolazi i komplet maraka od kojih svaku treba uložiti u predviđeni džepić) predstavljena na jednoj ili dvjema stranicama izvatkom teksta iz deplijana te fotografijama i(li) crtežima koji pružaju dodatne informacije o izdanju.
Za uspjelo grafičko oblikovanje Godišnjaka zaslužni su Hrvoje Šercar i Retro studio. Šteta je da praksa izdavanja Godišnjaka nije nastavljena.
Sandra Cekol
Klikni za povratak