Vijenac 331

Kazalište

Dječje kazalište Dubrava: Ivica Ivanac, Maturanti, red. Boris Kovačević

Iz tinejdžerskoga života

Najveća kvaliteta teksta i predstave s lakoćom je ostvarena neposrednost, emotivna komunikacija s publikom, sposobnost prenošenja iskustava iz mladenačkog života u kojima se svi mogu prepoznati i razumjeti ih

Dječje kazalište Dubrava: Ivica Ivanac, Maturanti, red. Boris Kovačević

Iz tinejdžerskoga života

slika

Najveća kvaliteta teksta i predstave s lakoćom je ostvarena neposrednost, emotivna komunikacija s publikom, sposobnost prenošenja iskustava iz mladenačkog života u kojima se svi mogu prepoznati i razumjeti ih

Predstavom Maturanti, nastalom prema romanu Ivice Ivanca, u režiji Borisa Kovačevića, Dječje kazalište Dubrava ponudilo je publici uspješno uprizorenje teksta koji donosi plastične i privlačne prizore iz života zagrebačkih tinejdžera, maturanata.

Tekst, izvorno prozni, sceni je uspješno prilagođen, no s ponekim naznakama pripovjedne linearnosti — čitava predstava naime funkcionira kao isječak iz života, dio vremena koji se potkraj izvedbe prekida, a može se i nastaviti. No, unutar tog friza ostvarena je dramaturška cjelina, dosljedno su provedeni motivi i likovi, a posebno je efektna režija — nenametljiva, podcrtana živom glazbom na sceni te songovima koji su se uklopili u ideju predstave i svijet maturanata, ali im razina izvedbe nije bila jednakovrijedna glumi, svirci ni svim ostalim elementima kompozicije.

Najveća kvaliteta teksta i predstave s lakoćom je ostvarena neposrednost, emotivna komunikacija s publikom, sposobnost prenošenja iskustava iz mladenačkog života u kojima se svi mogu prepoznati i razumjeti ih.

Središnji sretno zaljubljen par utjelovili su Hrvoje Horvat kao Ivica i Valentina Šokec u ulozi Trice, neposredno i uvjerljivo, dok su posebno dojmljivi bili Petar Atanasoski kao Vlado, Ivičin duhovit i uvijek raspoložen prijatelj, te Ines Poljak kao Zmija, vrckava, dopadljiva i dečkima neodoljiva djevojka, nesretno zaljubljena u Ivicu. Međuodnosi četiriju tinejdžera i njihovo izmjenjivanje na sceni okosnice su režije Borisa Kovačevića, koji je bez naglašenijega problematiziranja određenih tematika ispričao priču o mladim ljudima, što mu je bila i namjera, a u takvoj idejnoj koncepciji i u slučaju ovakva teksta je i redateljski točna. Dosljedna je režiji i scenografija i kostimografija, potpisuje ih sam redatelj, jednostavna, značenjski ogoljena, potpuno u dosluhu s mladenačkom atmosferom teksta i rada s mladim darovitim amaterima Dramskog studija Dječjeg kazališta Dubrava.


Petra Jelača

Vijenac 331

331 - 23. studenoga 2006. | Arhiva

Klikni za povratak