Vijenac 297

Kazalište

TEATROSKOP

Glumci u Zagvozdu

Glumci u Zagvozdu

Kazališni susreti iznikli iz vrlo osobne želje za decentralizacijom kulturnih događanja i ovoga su ljeta razlog da ne budu samo obalni gradovi i gradići žarište kakve-takve kulturne aktivnosti. U medijima prozvan čudom u Zagvozdu, ovaj posve poseban ljetni festival tako će ove godine ugostiti predstave iz svih dijelova Hrvatske. Sudeći prema programu, prijateljstvo publike, kojoj je ovo rijetka prigoda za susret s kazalištem u, doslovno, vlastitom dvorištu, nastavit će se tako i ove godine. U Zagvozd dolaze, jasno, Histrioni, i to s objema ovosezonskim premijerama, Gavranovim Hercegovcima za volanom i apokrifno krležijanskim Fritzom i pjevačicom autorskoga trojca Tahir Mujičić - Boris Senker - Zoran Juranić. Kazalište mladih iz Splita izvest će lokaliziran Feydeauov komad Biž ča, ne motaj se gola, Šibensko kazalište u Zagvozdu predstavit će se Gastarbajterskim Badnjakom Mate Matišića, a zagrebački Teatar Grabancijaš Tatarskim biftekom Zvonimira Zoričića. Od monodrama bit će tu Skupština Ljubomira Kerekeša i Dragan Despot s vlastitom dramatizacijom Krležina romana Na rubu pameti.


Hamlet Kazališta Ulysses

Središnji projekt pete sezone Kazališta Ulysses na Malom Brijunu bit će ujedno peta premijera ove neformalne teatarske grupe. Riječ je o Shakespeareovu Hamletu, čije su premijerne izvedbe najavljene za 19. i 20. kolovoza. Autorsku ekipu projekta čine redateljica Lenka Udovički, dramaturginja Željka Udovičić, kostimografkinja Bjanka Adžić-Ursulov, scenograf Zlatko Kauzlarić Atač, skladatelj Nigel Osborne, oblikovatelj svjetla Deni Šesnić, koreograf Mladen Vasary i savjetnik za borbe Mirko Filipović, poznatiji i kao Cro Cop.

Iako u podjeli nema prevelikih iznenađenja, jer je Ulysses već postao prepoznatljiv po stalnim suradnicima, naslovna uloga sušičava i kontemplativna danskog kraljevića ipak je poprilično neočekivano pripala Goranu Navojcu. Klaudije će biti Aleksandar Cvjetković, Gertruda Ksenija Ugrina, Polonije Danko Ljuština, Laert Mario Mirković, a Ofelija, potpuno neočekivano, Lucija Šerbedžija, dok će se osnivač i voditelj Kazališta Ulysses Rade Šerbedžija samo čuti kao glas duha Hamleta starijeg. Redateljica zasad ne otkriva ništa, osim činjenice da joj režijska koncepcija predstave polazi od toga da Hamleta igra Navojec. Igor Ružić

Vijenac 297

297 - 23. srpnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak