Vijenac 295

Multimedija

Kultura na internetu: www.taborfilmfestival.com

U potrazi za Veronikom

Kultura na internetu: www.taborfilmfestival.com

U potrazi za Veronikom


Koliko je trenutno filmskih festivala u Hrvatskoj, ne znaju vjerojatno ni oni najupućeniji. Više festivala nego publike - rekao bi cinik i pritom, jasno, pogriješio. Jer, premda uistinu ima festivala za koje publika usprkos atraktivnim lokacijama i gostima pokazuje minimalno zanimanje, postoje i oni u kojih je entuzijazam organizatora pao na plodno tlo zanimanja publike i koji su u relativno kratku vremenu uspjeli stvoriti i odgojiti svoju publiku.

Jedna od mlađih prinova u filmskofestivalskoj obitelji je i Tabor Film Festival (Tabor FF), festival kratkoga filma, koji će se ove godine od 12. do 17. srpnja treći put održati u Velikom Taboru i Desiniću. Otkud na pitomim zagorskim bregima festival kratkometražnog filma? Duhoviti odgovor organizatora na to pitanje može se pročitati u rubrici O festivalu i glasi: »Nismo skupili dosta love kojom bismo profurali već u Hrvatskoj poznati koncept: red dokumentarnog, red kratkometražnog i na vrh dugometražni igrani film. Na sreću, to nije upalilo pa je ostao samo srednji red i to je početak prvoga međunarodnog festivala kratkometražnog filma u Hrvatskoj.« U obilju sličnih dobro je biti različit.

A koliko su internetske stranice Tabor FF slične ili (pozitivno) različite od internetskih stranica ostalih filmskih festivala? Dvojezična (hrvatski/engleski) i sadržajno pregledna, stranica donosi uz podatke o samu festivalu njegov pravilnik, te obrazac za prijavu filmova. Rubrika novosti donosi i vijest o zagrijavanju za Tabor FF u zagrebačkoj Močvari. I to je sve. Sadržaj ovogodišnjih stranica znatno je siromašniji od onih prošle godine. Nedostaju posjetiteljima uvijek korisne rubrike press, ulaznice, smještaj i događanja ili barem informacija kada će ti sadržaji biti dostupni. Osim slabe zastupljenosti slikovne građe u slabosti internetskih stranica Tabor FF svakako treba uvrstiti i nedostatak eksternih linkova pri čemu se osobito uočava izostanak linka prema četverojezičnoj (!) internetskoj stranici Velikog Tabora (www.veliki-tabor.hr). Kao zanimljivost treba izdvojiti i podatak da o imenu nagrade koja će se dobitnicima uručiti u ukupno šest kategorija nema ni riječi. Je li to prošlogodišnja Veronikina lubanja ili je promijenila ime?

Poštujući misao vodilju organizatora koji »ne radi po špranci i ne korača utabanim stazama« mišljenja smo da, barem kada je internet u pitanju, ipak treba iskoristiti neke od utrtih staza i na njihovu kraju nastaviti svojim putem. Takav pristup donio bi profesionalnije napravljenu stranicu. Šarm može ići i ruku pod ruku s profesionalnošću. Sandra Cekol

Vijenac 295

295 - 22. lipnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak