Vijenac 269

Časopisi

Reklama i ono iza

»Zvono«, časopis za marketing u praksi, gl. ur. Luka Babić, Pro 21, god. IV, br. 38

Reklama i ono iza

»Zvono«, časopis za marketing u praksi, gl. ur. Luka Babić, Pro 21, god. IV, br. 38

Časopis »Zvono« službeno je glasilo Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), Hrvatskog udruženja reklamnih agencija (HURA), Hrvatskog ogranka međunarodne oglašivačke asocijacije (International Advertising Agency /IAA/ — Croatian Chapter), Udruženja marketinga grupacije agencija za tržišno komuniciranje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) i Visoke škole Agora s pravom javnosti Zagreb, studija menadžmenta tržišnih komunikacija poakreditaciji Werbe Akademie am Wifi Wien.

»Zvono« donosi izvješća o aktivnostima marketinških udruga čije je službeno glasilo te tako u njemu možemo pročitati najavu Izvještajnog sabora HOZ-a, krovne organizacije hrvatskog oglašavanja održanom početkom lipnja. O tome u tekstu pod naslovom Kapitalni iskorak piše Edvin Jurin. Kao teme kojima će se HOZ baviti na svom Saboru Jurin je izdvojio potrebu donošenja Zakona o oglašavanju sa sustavom za samoregulaciju i ključno pitanje modela financiranja sustava za samoregulaciju te niz tehničko-organizacijskih pitanja. Tu je i razgovor s novoizabranim predsjednikom HURA-e Kamilom Antolovićem. Kratki tekst posvećen je predstavljanju novoga vizualnog identiteta (ružičaste naočale) Festivala oglašavanja Opatija (FESTO), koji su osmislili Lada i Tomislav Vlainić.

»Zvono« nije samo glasilo, nego donosi i tekstove koji se marketinga dotiču tek rubno, a da je tome tako, svjedoči i tekst Igora Zidića prenesen iz kataloga izložbe na kojoj su sredinom svibnja u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu predstavljene četiri autorske serije hrvatskih turističkih plakata. Vesna Kusin piše o izložbi Hommage ŕ Dali Dimitrija Popovića, a Stjepan Klarić o 16. festivalu animiranoga filma u Zagrebu.

Premda je »Zvono« ponajprije namijenjeno onima koji se bave marketingom u praksi i svi drugi kojima dođe u ruke u njemu će pronaći poneku zanimljivost te imati prilike saznati dio onoga što je obično nevidljivo iza sjajnih reklamnih kampanja kojima smo svjedoci na našem marketinškom tržištu.

Ljubica Ivanišević

Vijenac 269

269 - 24. lipnja 2004. | Arhiva

Klikni za povratak