168 str., ilustrirano, imensko kazalo; 18x12 cm, broširano; ISBN 953-150-698-1. — 70 kn
Raritetna u području hrvatske muzikološke literature, knjiga Ljerke Očić o orguljskoj glazbi popunjava slabo proučeno i neopravdano zanemareno mjesto u povijesnome razvoju europske i hrvatske glazbene umjetnosti. Autorica u desetak studija i crtica o orguljskim glazbenim oblicima, o europsko-hrvatskim orguljaškim doticajima i prepletanjima te, naposljetku, o velikim orguljskim skladateljima 19. i 20. stoljeća, rukopisom iskusna muzikologa, progovara o biti orguljske umjetnosti i njezinu doživljaju, o njezinim skladateljskim i interpretativnim granicama. Kao vrsna orguljašica i poznavateljica građe o kojoj piše, autorica nudi i svojevrstan katalog utjecaja na svoj glazbeni razvoj, tako da talijanska, francuska i hrvatska orguljska škola — Dugan, Klobučar, Messiaen, Liszt, Brahms, Mendelssohn, Franck i Duruflé nisu samo puki predmet objektivnoga povijesno-muzikološkog istraživanja, nego i osobni, mjestimice strastveni junaci autoričine glazbene odiseje.
Ljerka Očić (Zagreb, 1960), međunarodno priznata orguljašica, već desetak godina radi kao profesorica na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Istodobno, Ljerka je Očić i najglasnija promicateljica orguljske i komorne glazbe u Hrvatskoj.
Klikni za povratak