Vijenac 254

Ples

Teatro alla Scala: Ludwig Munkus, Don Quijote

Sjajni Bolle

Teatro alla Scala: Ludwig Munkus, Don Quijote

Sjajni Bolle

Četiri godine nakon posljednje izvedbe, koreografsko remek-djelo Rudolfa Nurejeva prema glazbi Ludwiga Minkusa nastavlja žnjeti uspjehe. U glavnim su ulogama čak četiri alternacije, dva gostujuća para (Bolle — Pujol, Carreno — Rojo) i dva kućna (Grillo — Brazzo, Zeni — Romagna).

U prvoj podjeli osobito treba naglasiti senzacionalan nastup Roberta Bollea (upravo promaknuta u prestižni rang étolie), koji je i nakon nekoliko godina uspio obogatiti ulogu Basilija novim tehničkim i interpretativnim nijansama. Njegova partnerica Laetitia Pujol iz Pariške opere ipak je razočarala. Pokazala je vrsnu tehniku, ali posve suhoparnu interpretaciju. Iznenađujuće dobra bila je Tamara Rojo; uz sjajnu interpretaciju pokazala je senzacionalnu tehniku: predivne linije, izvanredan aplomb i okrete koji su publiku ostavljale bez daha. Nastupila je zajedno s kubanskim plesačem Carrenom, a par je dao svoj maksimum u pas de deux trećega čina: vrlo kontroliran i uigran adagio te odlične varijacije, a na kraju je sa 32 fouettes Tamara Rojo zapanjila publiku, osobito neprekidnom serijom trostrukih fouettes.

Kućni parovi bili su solidni, osobito par Sabrina Brazzo — Mike Zeni (promaknut u baletnoga prvaka nakon jedne od izvedbi). Među ostalim solistima dobri su bili Perdichizzi (Ciganin), Beatrice Carbone e Riccardo Massimi (Mercedes i Espada), Brigida Bossoni i Marta Romagna.

Nakon tih izvedbi, posljednjih prije otvaranja nove baletne sezone, predstava će krenuti na turneju u veći broj talijanskih gradova.

Iz Milana Mauro Beretta

Vijenac 254

254 - 27. studenoga 2003. | Arhiva

Klikni za povratak