Vijenac 254

Film

Glumac iz sjene

Gabriel Mann

Mann iza sebe ima bogato iskustvo glumljenja u kazalištu, gdje su ga, između ostalih, trenirali Caymichael Patton, Rocky Parker te posebice čuveni Sanford Meisner

Glumac iz sjene

Gabriel Mann

Mann iza sebe ima bogato iskustvo glumljenja u kazalištu, gdje su ga, između ostalih, trenirali Caymichael Patton, Rocky Parker te posebice čuveni Sanford Meisner

Visoki plavokosi momak iz Conecticuta, samozatajni glumac (i bivši model) o kojem je gotovo nemoguće pronaći ikakav suvisliji i prošireniji podatak o životu, Gabriel Mann veoma sliči mladomu Jamesu Spideru, no s primjesom profinjene aristokratičnosti netom odbjegla britanskog sveučilištarca prve polovice 20. stoljeća ili pak uredna zborskog dječaka. Ipak, njegova djela govore sama za sebe.

Diplomant njujorškog Neighborhood Playhousea, Mann iza sebe ima bogato iskustvo glumljenja u kazalištu, gdje su ga, između ostalih, trenirali Caymichael Patton, Rocky Parker te posebice čuveni Sanford Meisner, u produkcijama poput Potato Creek Chair of Death s EST Marathon teatrom, The Red Badge of Courage s The Papermill Playhouseom, The Return of Ulysses s BAM-om ili Memory of Fire s kazalištem Powerhouse.

Filmsku pak karijeru Gabriel Mann započinje sredinom devedesetih, s malim ulogama u nezavisnim filmovima (šifra: Stomewall, Parallel Sons), s vremenom skupljajući iskustvo i ulazeći u sve zvjezdanije i raskošnije produkcije (doduše, različite kvalitete — od Josie i mačkica preko Pucala sam u Andyja Warhola do Bourneova identiteta ili uloge sofisticirana snoba u Cuaronovoj adaptaciji Dickensovih Velikih očekivanja, pri čemu se u ponekima od njih kreditirao i pod imenom Gabriel Mick).

Ovog tumača sjajnih sporednih karaktera, nadajmo se nešto sjajnije budućnosti, uskoro ćemo kao ambiciozna novinara moći gledati u triler-drami The Life of David Gale, u kojem su mu partneri Kate Winslet i Kevin Spacey, odnosno u prequelu Egzorcistu (The Beginning) redatelja Rennyja Harlina i Paula Schradera.

Katarina Marić

Vijenac 254

254 - 27. studenoga 2003. | Arhiva

Klikni za povratak