Vijenac 215

Ples

PLESNI GLOBUS

U buri emocija

U pulskom Istarskom narodnom kazalištu, u četvrtak 16. svibnja, amaterski plesni studio Stellium premijerno je prikazao svoju prvu cjelovečernju predstavu Me, Myself & She.

PLESNI GLOBUS

U buri emocija

U pulskom Istarskom narodnom kazalištu, u četvrtak 16. svibnja, amaterski plesni studio Stellium premijerno je prikazao svoju prvu cjelovečernju predstavu Me, Myself & She. Već postojeća ideja Tatjane Grabar, voditeljice studija, dobila je svoj konačni oblik uz pomoć Marije Šćekić (Histeria Nova), profesionalne koreografkinje i plesačice. Suradnja je počela šest mjeseci prije, dolaskom Marije Šćekić u Pulu, a okosnica joj je bila moduliranje temeljnih pokreta suvremenih tehnika i jazz dancea. Za Stellium je to bilo sasvim novo, ali i vrlo izazovno iskustvo. Predstava je trajala nešto manje od sat vremena i od toga je prvih tridesetak minuta nosilo koreografski potpis Marije Šćekić, dok je sve ono što je slijedilo bila jazz dance-stilizacija onoga što je prethodilo.

U više navrata tijekom predstave publika je nesputanim pljeskom nagradila lijepe koreografske trenutke. Izlazak izvođača na poklon izazvao je buru emocija i u publici i u izvođača. Jedan od razloga je i što je ovo humanitarni projekt, čiji je cilj prikupljanje novca za srčanu operaciju članice studija, ali i stoga što je projekt Srce za ples potvrdio svoj naziv, jer je zaista bio otplesan srcem.

Lidija Zoldoš

Božansko nadahnuće Grisi

Umag

Božansko nadahnuće Grisi, baletni spektakl ansambla venecijanske škole Accademia Veneta di Danza & Balletto, umaške Baletne škole Carlotta Grisi i solistice Veronike Ferrara 19. svibnja obilježio je Međunarodni dan obitelji u umaškome Domu kulture. Ta večer klasičnog, neoklasičnog i suvremenog plesa ujedno je bila posvećena zaštitniku Umaga sv. Pelegrinu, kao i slavnoj balerini Grisi, velikome nadahnuću umaške Baletne škole. Prema zamisli autorice baletnog spektakla Clare Santoni, voditeljice venecijanske i umaške baletne škole, Božansko nadahnuće Grisi započelo je s venecijanskim balerinama i klasičnom koreografijom Allegro na Mozartovu glazbu. Potom, praizvedba neoklasične koreografije domaćeg tanga Touca la louna na glazbu Tamare Obrovac u izvedbi umaških balerina, Insekte su na glazbu Massive Attacka plesali mladi iz Venecije, a središnji dio, polusatni Gravi... danza (igra riječi — trudnoća — težak ples) plesale su obje škole na glazbu Rossinija i Kodoa. Posljednji dio spektakla Vero... simile, nadahnut pričom o Giselle, plesala je Veronica Ferrara, bivša primabalerina iz Caracasa.

Dubravka Lampalov

Vijenac 215

215 - 30. svibnja 2002. | Arhiva

Klikni za povratak