Vijenac 207

Fotografija

Iz zbirke hrvatske fotografije Fotokluba Zagreb: Ladislav Petrović Laci

Sudionici komorne radnje

Njegov je opus zapravo izričaj, priča o čovjeku i njegovu svakodnevnom životu. Neopterećena je to priča, komorna, toliko bliska svakom od nas da je doista nije teško zavoljeti

Iz zbirke hrvatske fotografije Fotokluba Zagreb: Ladislav Petrović Laci

Sudionici komorne radnje

Njegov je opus zapravo izričaj, priča o čovjeku i njegovu svakodnevnom životu. Neopterećena je to priča, komorna, toliko bliska svakom od nas da je doista nije teško zavoljeti

Ladislav Petrović Laci rođen je 1928. u Zagrebu. Završava Trgovačku školu, aranžerski smjer. Cijeli radni vijek (četrdeset godina) proveo je u zagrebačkoj Nami, gdje završava kao šef dekorativnog odjela i propagande. U svojoj struci, kao vrstan stručnjak, tijekom radnog vijeka dobiva niz priznanja, diploma i nagrada.

Svojom strukom usko je vezan za fotografiju. Od 1958. član je Fotokluba Zagreb. Fotografijom se bavi od 1955.

Izlaže na osamdesetak skupnih izložbi u zemlji i inozemstvu, gdje dobiva i niz nagrada i priznanja.

Održao je i pet samostalnih izložbi.

Živi i radi u Zagrebu.

Vladko Lozić

Prije više od trideset godina rodila se ljubav Ladislava Petrovića prema fotografiji. S vremenom će se profilirati u jednog od njegovih najagilnijih članova, čije će fotografije godinama biti rado viđene na mnogim izložbama.

Miran, tih i susretljiv, nimalo tašt stvarat će fotografije koje u potpunosti oslikavaju njegovu ličnost. Njegov je opus zapravo izričaj, priča o čovjeku i njegovu svakodnevnom životu. Neopterećena je to priča, komorna, toliko bliska svakom od nas da je doista nije teško zavoljeti. Bez šoka i lažnih tumačenja, primjereno sredstvima i mogućnostima medija, uvodi nas u radnju u kojoj i sami postajemo sudionici. Uloge se ne igraju, one se događaju. Bez obzira na moguću scenografiju; urbani pejsaž ili pak priroda dio su scene u kojoj je život jedino moguć. Ako svemu tome pridodamo čistoću likovnog jezika i morfološku jasnoću, razvidno je da se pred nama nalaze slike zrela autora koji u svakom trenutku bilježenja zna što želi. Fotografije su realizirane tehnički besprijekorno, crno-bijele. Ipak, unutar Lacijevih crnina i bjelina događa se mnogo više, događa se život, koji autor i danas s nama nesebično dijeli.

Zdenko Kuzmić

Vijenac 207

207 - 7. veljače 2002. | Arhiva

Klikni za povratak