Vijenac 178

Ples

Projekt

Novo istraživanje pokreta

Priprema, pozor, sad... plesni projekt Liberdancea, koreograf Rajko Pavlić, asistent Marija Šćekić, kostimograf Franjo Horvat, izvode Selma Banich, Roberta Milevoj i Ognjen Vučinić, premijera u Tvornici 20. prosinca 2000.

Projekt

Novo istraživanje pokreta

Priprema, pozor, sad... plesni projekt Liberdancea, koreograf Rajko Pavlić, asistent Marija Šćekić, kostimograf Franjo Horvat, izvode Selma Banich, Roberta Milevoj i Ognjen Vučinić, premijera u Tvornici 20. prosinca 2000.

Nakon posljednje veće predstave Stade sunce čudo gledajući... Rajko Pavlić vratio se komornoj scenskoj formi. Najnoviji projekt Priprema, pozor, sad... najbliži je njegovim Epizodama, s time da manje polaže na atraktivnost precizno složenih sekvenci, a više mjesta ostavlja prirodnom pokretu i rješenjima samih izvođača. Taj pomak svakako je rezultat suradnje s Marijom Šćekić, mladom plesnom umjetnicom koja se nedavno vratila sa završenih plesnih studija u Montrealu, i koja radi na improvizaciji i analitičkom pronalaženju emocije i snage pokreta.

Rajko Pavlić ne samo da je krenuo u novom smjeru istraživanja pokreta nego je predstavio i nove talentirane plesače. Mladi izvođači, Selma Banich, Roberta Milevoj i Ognjen Vučinić u uskom i crnom, kratkih kosa, vrlo moderna izgleda, kreću se u zadanom prostoru (kao u ringu) po formuli: jedan počinje, drugi slijedi, treći prestaje, drugi počinje, jedan prestaje, treći slijedi... Igra je to ili borba koja zapravo nema početka ni kraja, i čije trajanje određuje tek energija plesača. Zanimljivo je da su svi troje rođeni u Puli, iako je Selma Banich u Zagrebu završila Školu za klasični balet i nakon toga pohađala Baletnu akademiju u Münchenu. (Selma se očigledno po povratku u Zagreb bacila u ples: prije nekoliko dana vidjeli smo je i u, odlično obnovljenoj novim plesačima, predstavi Ane-Marije Bogdanović Volarić Tramvaj ili načini gledanja.)

Maja Đurinović

Vijenac 178

178 - 28. prosinca 2000. | Arhiva

Klikni za povratak