Kolo 1, 2002.

Naslovnica

SADRŽAJ

Gdje je što?

gdje je što

Ogledi

Nedjeljko Fabrio: Gotovac i Tijardović

Dubravka Franković: Još o povijesti »povjesti glazbe« Vjenceslava Novaka

Nino Zubčević: Četiri kriterija elektronske muzike Karlheinz Stockhausena

Zoran Kravar: Mnogostruk gubitak

Književnost

Luko Paljetak: Ut infra

Opera

Ellen Rosand: Povratak Orfeja (Il ritorno d'Orfeo): Nestajanje jedne tradicije

Richard Tauruskin: M. I. Glinka i država

Frits Noske: Semiotička sredstva u glazbenoj drami

John Roselli: Opera kao društveni događaj

Paolo Fabbri: Stoljeće koje pjeva

Piero Weiss: Verdi i stapanje žanrova

Carl Dahlhaus: Tradicionalna dramaturgija u modernoj operi

Roger Savage: Postavljanje opere na pozornicu

Robert Donington: Wagnerov prsten

Ennio Stipčević: Umjesto pogovora, ili uz prvo poglavlje hrvatske opere

Dnevnik

Dubravko Detoni: Atlas života

Snomorice

Josip Meštrović: Boguje li Bog u raju

Kritika

Milovan Tatarin: Putovanje Dejana Šorka od Pasje glave do Jupiterova mjeseca (Dejan Šorak: Kontrolna projekcija)

Dubravka Brunčić: U potrazi za identitetom (Alen Galović: Srebrni letač)

Josip Lisac: Pjesnik i prozaik Čadež (Josip Zvonimir Čadež Lala: Ukupni uradci/Use skup)

Zvonko Šundov: Priznavanje nadmoći jezika (Ernst Cassirer: Prilozi filozofiji jezika)

Matija Vekić: Cjelovit prikaz bioetike (Tonči Matulić: Bioetika)

Davor Schopf: 80. operni festival u veronskoj Areni, lipanj/rujan 2002.

Kolo 1, 2002.

1, 2002.

Klikni za povratak