Ogledi
Nedjeljko Fabrio: Gotovac i Tijardović
Dubravka Franković: Još o povijesti »povjesti glazbe« Vjenceslava Novaka
Nino Zubčević: Četiri kriterija elektronske muzike Karlheinz Stockhausena
Zoran Kravar: Mnogostruk gubitak
Književnost
Luko Paljetak: Ut infra
Opera
Ellen Rosand: Povratak Orfeja (Il ritorno d'Orfeo): Nestajanje jedne tradicije
Richard Tauruskin: M. I. Glinka i država
Frits Noske: Semiotička sredstva u glazbenoj drami
John Roselli: Opera kao društveni događaj
Paolo Fabbri: Stoljeće koje pjeva
Piero Weiss: Verdi i stapanje žanrova
Carl Dahlhaus: Tradicionalna dramaturgija u modernoj operi
Roger Savage: Postavljanje opere na pozornicu
Robert Donington: Wagnerov prsten
Ennio Stipčević: Umjesto pogovora, ili uz prvo poglavlje hrvatske opere
Dnevnik
Dubravko Detoni: Atlas života
Snomorice
Josip Meštrović: Boguje li Bog u raju
Kritika
Milovan Tatarin: Putovanje Dejana Šorka od Pasje glave do Jupiterova mjeseca (Dejan Šorak: Kontrolna projekcija)
Dubravka Brunčić: U potrazi za identitetom (Alen Galović: Srebrni letač)
Josip Lisac: Pjesnik i prozaik Čadež (Josip Zvonimir Čadež Lala: Ukupni uradci/Use skup)
Zvonko Šundov: Priznavanje nadmoći jezika (Ernst Cassirer: Prilozi filozofiji jezika)
Matija Vekić: Cjelovit prikaz bioetike (Tonči Matulić: Bioetika)
Davor Schopf: 80. operni festival u veronskoj Areni, lipanj/rujan 2002.
Klikni za povratak