Vijenac 541

Kazalište

Andrija Tunjić

Povodom autorskog projekta Olivera Frljića i Marina Blaževića Hrvatsko glumište

Anatema kao kriterij za kazališni tron

Najveći problem autora Trilogije o hrvatskom fašizmu u njihovu je autizmu. Oni problem hrvatskoga kazališta ne vide kao mjesto dijaloga, nego kao prostor iz kojega autoritarno mogu nametnuti monolog i traže da im se za tu vrst totalitarizma aplaudira

Andrija Tunjić

Slavko Kolar, Svoga tela gospodar, red. Georgij Paro, HNK Varaždin

Po rubu komičnoga i tragičnoga

Igor Tretinjak

Charles Perrault, Pepeljuga, red. Jakov Sedlar, Gradsko kazalište Trešnja

Neprilagođenost ciljanoj publici

Igor Tretinjak

Miroslav Krleža, Kristofor Kolumbo, red. Rene Medvešek, Zagrebačko kazalište mladih

Odličan dijalog s Krležom

Marina Protrka Štimec

Povijest hrvatske književnosti: Natka Badurina, Utvara kletve

Rod i narod u muževnom žanru

Natka Badurina potvrđuje da je moguće napisati teorijski fundiranu knjigu u kojoj ni književnosti ni teoriji neće biti tijesno (a ni pusto)

Andrija Tunjić

Ana Prolić, Hamletova istina, red. Dražen Ferenčina, Kazalište lutaka Zadar

Duhovito poigravanje kanonom

Vlatko Perković

Roland Schimmelpfennig, Zlatni zmaj, red. Ivan Plazibat, Drama HNK-a Split, Scena 55

Angažman u zabavljačkoj ambalaži

Jasen Boko

KAZALIŠNI GLOBUS

Vijenac 541

541 - 27. studenoga 2014. | Arhiva

Klikni za povratak