Vijenac 355

Kolumne

Dramsko kazalište Gavella: Aleksandar Sergejevič Puškin, Mećava, red. Aleksandar Ogarjov

Okićeni ratnici

U dramatizaciji koju je napisao zajedno s Igorom Jackom vjerno slijedeći Puškina u njegovoj maštovitoj ironizaciji romantizirane ljubavi Aleksandar Ogarjov ostvario je polazište za predstavu koja oko lepršave bajke okuplja ponajviše mlade glumce i glumice, te svojom svježinom pomlađuje kazalište

Prijevoji pjesništva - Zvonimir Mrkonjić

Gordana Benić ili enigma sastavljanja slika

Hrvatska proza

Lirika gubitništva

Edo Popović, Oči, OceanMore, Zagreb, 2007.

ŠTO ZNAČI, ODAKLE DOLAZI - Nives Opačić

Bal na vodi

KNJIŠKI MOLJAC - Pavao Pavličić

Putnici

Hrvatska esejistika

Nerv pjesnika, lucidnost kritičara

Zvonimir Mrkonjić, Tvar kao pamćenje, Antibarbarus, Zagreb, 2006.

KULTURA MEDIJA - Stjepan Malović

Novinari potrošna roba?!

Samoregulacija novinarske profesije najbolja je brana protiv loših primjera u vlastitim redovima, ali i omogućuje novinarstvu da postane respektabilna profesija

Scena Gorica, dvorana Pučkog otvorenog učilišta, Velika Gorica: Bertolt Brecht, Pir malograđana, red. Paolo Magelli

Tanka provokacija

Magellijev Pir djeluje pomalo otužno i deplasirano. Pogotovo kad režija kontinuirano gubi ritam, a publika na neke od potencijalno najsmješnijih scena u povijesti teatra ostaje razmjerno hladna

VIOLINSKI KLJUČ - Irena Paulus

Dirigenti i orkestar

Unatoč različitostima i izvođačkim specifičnostima Gorana Končara, dvojice braće Philips i Martina Jordana, u zajedničkoj svirci njih četvorica savršeno se razumiju. A to je osnova komornog muziciranja

OD KONCERTA DO KONCERTA - Branko Magdić

Od viška glava (ne) boli

Možda i nekoordinirana, a u stankama između dva koncertna poluvremena i odveć koordinirano prazna bez naslova i sadržaja, i nova je glazbena sezona već na početku ipak zablistala i dodatnim rasporedima kao lijepim primjercima svakako uvijek uzbudljivo poticajne potrage za brojčano pojačanim ...

JAZZ AD LIBITUM - Mladen Mazur

Tajna uspjeha

Roberta Gambarini pjeva jazz kakav prema svim uzancama svog nastanka i tradicije mora biti

MICHAEL CLAYTON, red. Tony Gilroy

Korporacijska kloaka

Ono što u Michaelu Claytonu fino funkcionira, bez obzira na njegovu povremenu formulaičnost, autorovo je odbijanje da igru svede na klasični sukob Davida i Golijata. Jer, rivalitet Michaela i Karen ovdje ne pokreće ambicija, nego etički principi

Vijenac 355

355 - 11. listopada 2007. | Arhiva

Klikni za povratak