Vijenac 331

Kazalište

Teatar Gavran u Maloj dvorani Lisinski: Miro Gavran, Sve o muškarcima, red. Mladena Gavran

Gavranovo majstorstvo

Ako nakon Gavranove lake komedije i ne doznamo sve o muškarcima, ipak spoznajemo dosta: možda i ne toliko o samim muškarcima, koliko o dobu i sredini u kojoj živimo te o kompulzivnom ponašanju kojim ona rađa, o tipu i ulozi koje nameće ...

HKD TEATAR RIJEKA: TENNESSEE WILLIAMS, MAČKA NA VRUĆEM LIMENOM KROVU, RED. LARY ZAPPIA

(Pre)veliki Williams

Redatelj Lary Zappia dramu okuplja oko nasljedstva bogatoga patera familiasa na samrti, slijedi trag novca, pa će iz dramskih osoba probiti njihove prave (vučje) naravi i poremećeni odnosi. Ipak, taj se redateljev izbor pokazao odveć uskim

HNK u Varaždinu, scena u dvorcu Trakošćan: Damir Zlatar Frey, Krv i košute, red. Damir Zlatar Frey

Let bisera

Gluma je prostor gdje teatralna stilizacija sadržaja i Freyeva zamisao totalnoga teatra stječu sustavnom postupnošću svoju pravu krv i meso. To nije samo veliki doseg varaždinskoga kazališta nego povratak povjerenja u glumački izražaj hrvatskog kazališta, gdje je djelotvornost glumca dospjela na sam ...

Zagrebačko kazalište mladih: Roger Vitrac, Victor ili djeca na vlasti, red. Haris Pašović

Eklektički krasopis

U zamjenu za scensku poeziju osobita ugođaja, gorak crni humor, za izbrisanu emotivnost i izgubljenu intimu građanskoga salona koji razara sam sebe i oslobađa duh pobune i ljubavi sa slutnjom tragedije, dobili smo eklektički hladan krasopis uz visoko estetiziranu geometrijsku preciznost

Talijanska drama HNK Ivana pl. Zajca Rijeka: Edoardo Erba, Dramma Italiano / Kuća cvijeća koje leti, red. Lorenzo Loris

Drama jezika u nesklonom vremenu

Poetski intonirana ispadanja iz svakodnevnoga smisla u okrhnutost, ali i nadahnuće, ostvaruje se tek verbalno, dok je zapravo mogla biti podloga za pravi babilon scenskih rješenja

Dječje kazalište Dubrava: Ivica Ivanac, Maturanti, red. Boris Kovačević

Iz tinejdžerskoga života

Najveća kvaliteta teksta i predstave s lakoćom je ostvarena neposrednost, emotivna komunikacija s publikom, sposobnost prenošenja iskustava iz mladenačkog života u kojima se svi mogu prepoznati i razumjeti ih

Vijenac 331

331 - 23. studenoga 2006. | Arhiva

Klikni za povratak