Vijenac 303

Naslovnica

Premijera:Gdje mi je nestao pupak? Katarine Đurđević

Orden za hrabrost

I dok na jednoj strani nestrpljivo treperi haljina, Ivančica Horvat oblači muški sako, da bi na kraju ovog dijela polunaga u sakou izvela dojmljivu igru zavođenja nestrpljive muške ruke koja ulazi pod odjeću

Istarsko narodno kazalište: Ugo Betti, Zločin na kozjem otoku, red. Senka Bulić

Sve suprotno od katarze

Zločin na kozjem otoku predstava je s dobrim potencijalom, ali nije oblikovala atmosferu ni ostvarila scensku moć

HNK u Splitu: Hristo Bojčev, Pukovnik Ptica, red. Nenni Delmestre

Uvozni euroskepticizam

Nenni Delmestre oblikovala je zaista zabavan igrokaz, skladno vizualno oblikovan i ritmički razigran, a njegova najveća šaljivost bili su glumci

Zagrebački filmski festival, 17 — 22. listopada 2005.

Kotrljaju se Zlatna kolica

Premda je tijekom ZFF–a dvorana Studentskog centra bila ispunjena, zaključci o tome kako u Zagrebu vlada znatan interes za neholivudske filmove odveć su optimistični, jer filmove slična usmjerenja, pa nerijetko i vrijednosti, može se tijekom godine vidjeti bez plaćanja ulaznice u kinu ...

Petar Turčinović, voditelj radne skupine za obrazovanje i kulturu u pregovorima s Europskom Unijom

Hrvatska ne gubi svoj kulturni identitet

Područje kulture različito je od svih ostalih, ponajprije na strateškoj razini. U kulturi ne postoji klasična pravna tečevina EU. Kultura se ne usklađuje s europskim zakonodavstvom, ona se dogovara. Dogovaraju se i zemlje unutar Europske Unije. To je različito u odnosu na ...

HNK u Zagrebu: Jean Anouilh, Becket, red. Horea Popescu i Joško Juvančić

Statični stroj

Najsnažnija mjesta izvedbi daju prizori između Kralja i Becketa, ostvareni velikom glumačkom energijom i suptilnošću istodobno monumentalna i prisna, potresna i cinična Gorana Grgića, te koliko nježna toliko čvrsta Dražena Šivaka (Thomas Becket)

Broadway 2005.

Od filma do knjige, od knjige do mjuzikla...

Ne čudi da je novac pokretačka sila najvažnijeg američkog kazališta — Broadwaya. Broadway je profitno kazalište koje ne posluje kao subvencionirana europska kazališta, koja su na državnom budžetu, nego kao svaki drugi biznis. Investitori u nj ulažu velik novac (prosječna je cijena ...

Vijenac 303

303 - 27. listopada 2005. | Arhiva

Klikni za povratak