Vijenac 294

Ples

Caterina Sagna, Sorelline / Sestrice

Krivotvorenje malih žena

Monstruozna mučiteljica, troje transvestita i jedna izgubljena djevojka, kako ih je moguće očitati u njihovu plesnom radu, programskim tekstom nam se sugerira, trebali bi prokazati licemjerni prosede slavnoga dječjega romana američke spisateljice Louise May Alcott

Siobhan Davies Dance Company, Bird Song / Ptičji pjev

Britanski plesni screensaver

Kad govorimo o plesnom jeziku Siobhan Davies, neizbježno je spomenuti dugogodišnji rad koji je još davnih osamdesetih nagrađivan brojnim nagradama Digital Dance, a poslije okrunjen počasnim doktoratima kao i najvišim ordenom časti viteškoga reda Britanskog kraljevstva za iznimne prinose u plesnoj umjetnosti

Projekt Koža u Gliptoteci HAZU i Amour, acid et noix Daniela Léveilléa

Tijelo koje se skriva iza

Amour, acid et noix najdojmljivije je djelo festivala u kojemu je gola koža sredstvo iskazivanja ugrožene ljudskosti. Ona preuzima ulogu prirođena kostima kakav dopušta pogled na svaki mišić, zglob, krivulju i rez na tijelu, iznoseći najintimnije sklopove

Premijera: Euro vizija, u koreografiji Irme Omerzo

Tko koga i kako gleda u Europi

Smještanjem plesača na bauštelu, realno gledano često mjesto susreta hrvatskih radnika s Europom, autorica u startu podcrtava kako će se baviti najmasovnijom, onom malograđanskom, neupućenom vizijom toga geopolitičkog i kulturnog termina

Razgovor: Josef Nadj, kazališni umjetnik

Povratak korijenima

Ukoliko želi raditi na pravi način, kazališni umjetnik danas mora sve upoznati i iskušati, pratiti što se zbiva s književnošću, filmom i slikarstvom, čak i ako ne želi sve to primjenjivati u radu

22. tjedan suvremenog plesa

Beskrajna osjećajnost tijela

Vrhunac 22. tjedna suvremenog plesa, a ja bih rekla i predstava kakva se ne dogodi godinama, jest nastup trupe Daniela Léveilléa s Amour, acid et noix. Kanadski koreograf postavlja djelo čisto, hrabro i lijepo

Razgovor: Iva Nerina Sibila, glavna urednica časopisa za plesnu umjetnost »Kretanja«

Verbalizacija plesa

Ples je erozivan i zbog toga mu je potrebna verbalizacija i fiksna forma, jer to je ono što iza njega ostaje. Jasno da su videokasete ili DVD–i odličan medij na kojem se predstava čuva, ali ipak je kritika i analiza ono što ...

Vijenac 294

294 - 9. lipnja 2005. | Arhiva

Klikni za povratak